Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Huomenna ollaan lähdössä sukulaisiin eikä vieläkään ole 2,5-vuotiaalle turvaistuinta!

Vierailija
12.06.2008 |

Tiedättekö saako mistään vuokrattua turvaistuimia ja mitähän maksaa suunnilleen?

Meillä ei ole omaa autoa eikä sen takia viitsitä uutena ostaa kallista istuinta kun rahaakaan ei ole paljoo laittaa sitä varten...

Ei ole löytynyt osta-myy -paikoistakaan tähän hätään.

Ei täällä sattuisi olemaan ketään pääkaupunkiseudulta joka on myymässä omaansa pois?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa sivusta seuranneena tuli mieleen tuosta 100e ( 80e ) istuimesta mieleen, että itse myin vajaa puoli vuotta käytössä olleen turvakaukalon 20eurolla. Sekä gracon cosmikin, joka oli vuoden vanha, niin 100e, joten mun mielestä 5vuotta, tai jopa 3 vuotta vanha istuin pitäisi olla hinnaltaan paljon alle puolet ostohinnasta!

Ihmiset kuvittelevat kirpputorillakin saavansa esim vanhasta sitteristä 15e, niitähän saa uutena 30e :O en voi käsittää. Mulle tärkeintä on päästä eroon ja laittaa kiertoon, kun vahtia että saanko siitä nyt tarpeeksi "voittoa" tai "omiani" pois!

Vierailija
42/47 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä ei ollut yhtään eikä osannut neuvoa enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mikset voi tulla vuokraamaan täältä korsosta?

Varmaan jonkun korsolaisen pitäisi tuoda se istuin hänelle. Et sä viittis?

Vierailija
44/47 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta päivää ennen reissua alatte paniikissa etsimään istuinta? missä vauva matkustaa? hänelle oli kuitenkin rahaa ostaa istuin, mutta viis 2,5vuotiaasta?

Vierailija
45/47 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Varmaan jonkun korsolaisen pitäisi tuoda se istuin hänelle. Et sä viittis?

[/quote]

tai pientä korvausta vastaan voisin ajella.....

Vierailija
46/47 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarvikkeen suurmyymälästä saan istuimen vuokralle.

Vauvalle on olemassa 2,5-vuotiaan vanha kaukalo. Ja 2,5-vuotiaalle olen etsinyt jo pitkään, mutta en ole löytänyt sopivaa. Vuokraus ei ole aiemmin edes tullut mieleeni.

Mutta hoituihan tämäkin. Kiitos niille, jotka jakoivat neuvoja ilman tuomitsemista.

Vierailija
47/47 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisin sieltä Korsosta tullut hakemaan jos muuta ei olisi löytynyt.

Sanoinko jossain vaiheessa, etten sielä tule vuokraamaan? Kyselin vain muitakin vaihtoehtoja.