Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella antaisit munasolujasi sukulaiselle (ei sisko)?

Vierailija
17.12.2012 |

Rehellisiä vastauksia toivon mukaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keksittäisiin miten niistä kasvatellaan kantasoluja ja luovutussoluillani saadaan sukulaisen halvaantuneet raajat taas toiminaan tai syöpä paranemaan: joo. Siitä vaan, viekää vanhat munasoluni.

Vierailija
2/11 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ristiinluovuttaisin kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaa enää. Olen jo 47v. Enkös ole yli-ikäinen tuohon hommaan?

Miten mulla ei juolahtanut aiemmin päähäni luovuttaa? Olikohan siinä jokin kriteeri, jota en täyttänyt? Omat lapseni sain yli 35-vuotiaana, olikohan se muuten silloin jokin este?

No elintestamentti on lompakossa ja verta käyn luovuttamassa, joten niillä mennään.

Vierailija
4/11 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutetuista munasoluista syntyvät lapset olisivat biologisesti minun omia lapsiani, eivät sen raskaana olleen naisen. Sama juttu miesten ja luovutettujen siittiöiden kohdalla.

Vierailija
5/11 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaa enää. Olen jo 47v. Enkös ole yli-ikäinen tuohon hommaan?

Miten mulla ei juolahtanut aiemmin päähäni luovuttaa? Olikohan siinä jokin kriteeri, jota en täyttänyt? Omat lapseni sain yli 35-vuotiaana, olikohan se muuten silloin jokin este?

No elintestamentti on lompakossa ja verta käyn luovuttamassa, joten niillä mennään.

Ainoastaan KIELTO, ellet halua elimiäsi käytettävän.

Vierailija
6/11 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku niitä tarvitsisi. Olen käynyt munasoluja luovuttamassakin, tosin sitä ei enää suositeltu kun kroppani reagoi niin voimakkaasti hormoneihin :/

Vierailija
7/11 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa luovuttamaan, mutta prosessin aikana puhkesi sairaus, jonka lääkintä estää luovutuksen.

Vierailija
8/11 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan KIELTO, ellet halua elimiäsi käytettävän.

Vierailija
9/11 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luovuttaessani munasolun ottaisin osavastuun siitä, että lapsella pitäisi olla onnellinen elämä. Hän olisi kuitenkin biologisesti minun lapseni. En kestäisi jos häntä kohdeltaisiin kaltoin, enkä halua ottaa sitä riskiä, että auttaisin tuomaan tähän maailmaan laiminlyödyn pienen ihmisen. En todennäköisesti sallisi lapsen vanhemmille yhtäkään normaaliinkaan elämään ja vanhemmuuteen kuuluvaa virhettä ja huonoa päivää, koska en voi olla varma siitä, että he todellakin rakastaisivat häntä riittävästi.

Vierailija
10/11 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kylmää nuo sukusolunluovutusmainokset joskus.

Niinkö erillään todellisuudesta ihmiset ovat, etteivät halua tajuta, että se luovutetuista munasoluista tai siittiöistä alkunsa saava lapsi on biologisesti ihan tasan luovuttajan oma lapsi. Se lapsi perii luovuttajalta ulkonäkönsä ja monia muitakin ominaisuuksia ihan kuin itse olisi lapsen synnyttänyt tai alulle pannut. Ja nykyään vanhemmiksi tullaan vielä kohdunvuokrauksellakin: missä se raja menee?

Pahoitteluni kaikille, joille ei ole omilla sukusoluillaan mahdollista saada lapsia. Mutta en ikinä rupeaisi tuollaiseen leikkiin, jossa joku saisi "oman" lapsen minun soluillani. Ei kukaan vanhempi halua muutenkaan luovuttaa omaa biologista lastaan muiden hoitoon, jos ei ole aivan pakko.

luovuttaessani munasolun ottaisin osavastuun siitä, että lapsella pitäisi olla onnellinen elämä. Hän olisi kuitenkin biologisesti minun lapseni. En kestäisi jos häntä kohdeltaisiin kaltoin, enkä halua ottaa sitä riskiä, että auttaisin tuomaan tähän maailmaan laiminlyödyn pienen ihmisen. En todennäköisesti sallisi lapsen vanhemmille yhtäkään normaaliinkaan elämään ja vanhemmuuteen kuuluvaa virhettä ja huonoa päivää, koska en voi olla varma siitä, että he todellakin rakastaisivat häntä riittävästi.

Vierailija
11/11 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää olla köyhä työtön. Olen 25-vuotias ja minulla on hyvät geenit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän