Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annetaanko päiväkodin hoitajille lahjoja? Ihmettelee ekaa syksyä

Vierailija
17.12.2012 |

päiväkodissa olevien lasten äiti. Jos kyllä, mitä esimerkiksi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotitädeille, meillä myöskin tyttö elää syksyä tarhassa. Ajattelin kyllä kiittää ihan suullisesti hoitajia ja kertoa kuinka todella tyytyväisiä ollaan oltu hoitajien antamaan hoitoon. Saa luvan riittää, itse ainakin ilahtusin sellasesta enemmän kun jostain väkisin keksitystä lahjasta...

Vierailija
22/24 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittaa,että ei lahjoja. Jos haluatte jotain niin laittakaa lahjoitus MLL.lle.

Mutta ei toki päiväkodin tädit ja opet sellaisesta edusta luovu. Jää herkkukorit saamatta. Ahneet eukot odottaa lahjoja stressaantuneilta vangemmilta, joilla olisi muutakin tekemistä joulun alla.

Kunnioittaisin sitä opea, joka kieltätyy lahjoista. Mutta eipä ole vielä 27 vuoden aikana näkynyt, mitä lapseni ovat olleet päiväkodisssa ja koulussa. vaatimukset ovat koventuneet vain vuosi vuodelta.

lapsi ojentaa lahjaa, pitää sanoa, että en ota sitä, vie se pois?

ja halveksin jokaista päiväkodin tätiä ja opettajaa,jotka suostuvat lahjontalahjoja ottamaan vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläasteen ja lukion ja ammattikoulujen opet ei saa enää mitään

Meillä muistetaan lapselle tärkeitä aikuisia. Olen ajatellut että päiväkodin / koulun lähiaikuiset ovat sellaisia. Viettävät lapseni kanssa 20-40h/vko eli todella paljon aikaa.

lisäksi haluan opettaa lapseni kiittämään ja olemaan kiitollinen. Tämä on yksi tapa siihen.

Minusta ne joiden mielestä esim pk:n / koulun väen kiittäminen on typerää/turhaa/korruptiota ovat kiittämättömiä ja negatiivisia hapannaamoja. Minäminä tyyppejä!

Vierailija
24/24 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille yhteisiin kahvihetkiin. Minä olen vienyt joulukahvia, suklaata ja tänä vuonna punkkupullot + lapsen tekemät kortit. Lastenhoitajilla on ihan surkea liksa ja raskas duuni. Josko vaikka omat pienet lahjani olisivat osoitus arvostuksestani heidän työtään kohtaan, ja jos vaikka saajat ilostuisivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä