Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä joulukukista tykkäät? Onko värillä väliä?

Vierailija
17.12.2012 |

Itse tykkään hyasinteista. Valkoinen ja vaaleanpunainen ovat ehdottomia.

Ruukkukalla uutena tulokkaana on kaunis. Valkoisena.

Tulppaanit punaisena.

Muista en välitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten pinkki-valkoisista, matalista, tuuheista.

Vierailija
2/5 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tänä vuonna olen ostanut jo useamman kerran punaisia tulppaaneja ja niitä onkin monessa maljakossa. Asuntomme pääväri on valkoinen, jossa vähän harmaata ja beigeä ja joulun värit ovat valkoinen ja hopea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisevat kyllä aika voimakkaasti, nyt on kotona kolme, viime viikolla heitin jo yhden pois ja se ei haissut niin voimakkaasti, ilmeisesti niissä on eroja, monena vuonna olen pitänyt ulkoterassilla kun on ollut lämpimät ilmat.

Jouluruusun aion ostaa jouluksi kun en saanut syntymäpäivälahjaksi, yleensä olen saanut:), pihalla lumen alla kukkii yksi jonka olen saanut elämään yli talven.

Usein olen ostanut myös tummanpunaisia ruusuja korkeaan maljakkoon.

Ja tietysi amaryllis, isoäitini osti aina minulle syntymäpäivälahjaksi, pitäisin enemmän valkoisesta mutta isoäiti osti aina punaisen ja äitini jatkaa tätä perinnettä eli se kuuluu jouluun ja tuo siis mieleen isoäidin.

Joulutähdistä en erityisesti pidä mutta niitä tulee aina ja kyllä nekin menevät.

Meillä on siis koti täynnä joulukukkia, osa siis minun syntymäpäiväkukkiani (16.12)

Vierailija
4/5 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestä tuoksuja enää, sen takia en hyasinttejä osta.

Vierailija
5/5 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna kotona pitää olla joulutähtiä ja amarylliksiä, tai se ei ole joulu ollenkaan. Hyasinteista en tykkää ollenkaan.