Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25v ja riipputissinen :(

Vierailija
17.12.2012 |

Onko mahdollista palautua ennalleen ilman leikkausta? Minulla oli kauniit, kiinteät B-kupin rinnat..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. 25v ja kroppa pilalla. Vatsa täynnä arpia, jossa myös roikkuu kiva vatsanahka, joka ei lähde kuin leikkaamalla. Normaaleja housuja ei voi pitää ja nahan alla muhii kivasti.

Tissit myös roikkuu, ylimäärästä nahkaa kuin 80v mummolla.

Kaiken kruunaa arvet pitkin kroppaa (kädet, jalat, perse) eli ei toppeja, hameita, shortseja, ei mitään missä nämä näkyis. Kesät on kuumia...

Mutta ehkä se kaiken huippu: löysä alapää, mieheni 5,5cm paksu kyrpäkään ei tunnu missään! Kummallakaan...

Leikkauksiin jos lähden saadakseni itseni normaalin näköiseksi naiseksi niin siihen menisi reilusti yli 10000e. Joten haaveeksi jää :(

Sanomattakin selvää etten enää pukeudu kuin jätesäkkiin joka peittää kaiken ja seksistä ei tietoakaan. Samoin jos joku on nähnyt mun itseluottamuksen jossain niin pyydä tulemaan takas...

Kiitos kahden lapseni ja paskan kudostyyppini, tästä en ikinä palaudu ennalleen, en edes siedettäväksi.

Vierailija
2/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolloin sain lapseni. Olen nyt 23-vuotias.

Muuten kroppa on kyllä kunnossa, mutta tissit venyivät A:sta E:hen raskauden ja imetyksen aikana ja ovat nyt C-kokoa mutta riippuvat. Jännä kyllä se ei haittaa minua tippaakaan, olen oikein ylpeä niistä koska ovat hoitaneet hienosti sen homman mihin ne on tarkoitettukin. Jos se jotakuta miestä haittaa niin se on sitten sen ongelma, ja ihan sama minulle. Eipä ole tosin tähän mennessä haitannut. Ja ne siis ihan tosi eroaa muuten ihan hyvässä kunnossa olevasta kropastani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tissit riippuu, kiitos imetyksen. No, ei voi mitään. Onneksi n e on sentään aika pienet, säästyin arvilta jne joten eipä maailma tähän kaadu...

Vierailija
4/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ne ovat merkkejä siitä, että olet äiti, etkä enää lapseton teini.... En ymmärrä miksi naisen pitäisi säilyä teinimäisenä, jos hän on synnyttänyt. Elämän ja lasten jättämät merkit pitäisi pystyä kantamaan ylpeydellä, eikä hävetä niitä. (Ainakin ideaalimaailmassa!)

Minusta meidän naisten tulisi taistella Hollywood-naismallia vastaan, on ihan typerää asettaa itselleen ulkonäköpaineita plastiikkakirurgia-luomusten vuoksi.

T. Hoikka riippu-A-kuppirintainen äiti 34v.

Vierailija
5/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen ymmärrän jos rinnat lässähtää ja jos haluaa korjauttaa ne ottamalla silikoonit niin se nyt ei vielä niin hirveän kalliiksi tule vaikka onhan se hintava toimenpide..

Mutta keskivartaloon ja alapäähän voi vaikuttaa jumpalla!

Miettikääs nyt...

MIKSI joka ikisellä julkkiksella on hyvä keskivartalo vaikka hän on tehnyt lapsia??

Ei kai se voi olla niin et jokaisella julkkiksella on vain ne kuuluisat "HYVÄT GEENIT" !?

Sen uskon että silikooneja ovat varmasti ottaneet rintoihinsa, mutta eiköhän se keskivartalo oo pysyny kondiksessa sillä että treeniä, treeniä, treeniä ja ei ruveta syömään hillittömästi, että lihotaan sitten kauheesti, vaan syödään edelleen ihan normaalisti mutta monipuolisesti.

Ja alapään kanssa pitäisi saada tuloksia lantionpohjalihasten jumpalla ja se ei oo vaan sen takia tärkeä että seksi tuntuisi hyvältä, vaan myös sen että ei tule pidätysvaivoja.

Katsokaapa Jutta Gustafbergiä, Martina Aitolehteä, Henna Peltosta jne.

Vierailija
6/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla tosin oli riipputissit jo ennen lasta. Olen vakavissani harkinnut leikkausta, mutta kun tulen imettämään vielä tulevaisuudessa niin en voi. Ei auta muu kun vaan hävetä ja olla näyttäytymättä alasti kenenkään muun nähden kun oman mieheni. Häntä ei onneksi haittaa vaan, pitää niitä kauniina.

Vierailija
7/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen ymmärrän jos rinnat lässähtää ja jos haluaa korjauttaa ne ottamalla silikoonit niin se nyt ei vielä niin hirveän kalliiksi tule vaikka onhan se hintava toimenpide..

Mutta keskivartaloon ja alapäähän voi vaikuttaa jumpalla!

Miettikääs nyt...

MIKSI joka ikisellä julkkiksella on hyvä keskivartalo vaikka hän on tehnyt lapsia??

Ei kai se voi olla niin et jokaisella julkkiksella on vain ne kuuluisat "HYVÄT GEENIT" !?

Sen uskon että silikooneja ovat varmasti ottaneet rintoihinsa, mutta eiköhän se keskivartalo oo pysyny kondiksessa sillä että treeniä, treeniä, treeniä ja ei ruveta syömään hillittömästi, että lihotaan sitten kauheesti, vaan syödään edelleen ihan normaalisti mutta monipuolisesti.

Ja alapään kanssa pitäisi saada tuloksia lantionpohjalihasten jumpalla ja se ei oo vaan sen takia tärkeä että seksi tuntuisi hyvältä, vaan myös sen että ei tule pidätysvaivoja.

Katsokaapa Jutta Gustafbergiä, Martina Aitolehteä, Henna Peltosta jne.

Tulee jauhamaan paskaa. Jos vatsa oikeasti vaan repeytyy niin sille ei voi mitään, samoin muut paikat. Mulla turvotuksen takia joka paikka repes arville. Vauva syntyi heinäkuun lopulla että kuumuus vaikutti myös.

En ymmärrä mitä olisin voinut tehdä repeävälle nahalle? Rasvasin aamuin illoin ja painoa tuli raskauksien aikana alle 10kg, jotka lähtivät heti.

Samoin alapää, viimeisestä synnytyksestä 1,5v ja se ei oo muuttunu siitä mikskään. Kato kaikilla ei vaan jumpat auta!! Herääppä sinä todelliseen maailmaan!

Vierailija
8/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin vaan tuota asiaa kun en tiedä yhtään synnyttänyttä julkkista jolla ei olisi kroppa näyttänyt jälkeen päin hyvältä ja lyhyessä ajassa.

Hassua eikö?:)

Vierailija
9/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyteläiset daisat ne on? Saako niistä hyvän otteen jos olet miehen päällä ratsastamassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän