Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä onko siskollani lapsia

Vierailija
17.12.2012 |

mutta en viitsi kysyäkään. Ei olla riidoissa, mutta ei olla oltu yhteyksissäkään vuosiin. Olenko outo?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole siskoni kanssa tekemisissä kuin 1-2 kertaa vuodessa vanhempieni luota. Heiltä olen kuullut kaikki siskonai koskevat uutiset, emme pidä muuten mitään yhteyttä. Häihin ja ristiäisiinkin tuli kutsu vain vanhempieni kautta. Puhelimeen ei vastaa, joten sen olen lopettanut. Tekstarin laitoin kun vauva syntyi ja lahjat lähetän postise. Kiitosviestiä ei tule, mutta kai ne perille menevät.

Vierailija
2/12 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eivät tiedä nekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kuitenkin olet vanhempiesi kanssa tekemisissä, hän ei?

Vierailija
4/12 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole siskoni kanssa tekemisissä kuin 1-2 kertaa vuodessa vanhempieni luota. Heiltä olen kuullut kaikki siskonai koskevat uutiset, emme pidä muuten mitään yhteyttä. Häihin ja ristiäisiinkin tuli kutsu vain vanhempieni kautta. Puhelimeen ei vastaa, joten sen olen lopettanut. Tekstarin laitoin kun vauva syntyi ja lahjat lähetän postise. Kiitosviestiä ei tule, mutta kai ne perille menevät.

Vierailija
5/12 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vierailija
6/12 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen hänen uutisiaan vanhemmiltani ja minun uutiseni menevät hänelle myös vanhempieni kautta.

Syy: veljellä on niin oksettava vaimo, ettei sitä kestä kukaan. En oikeasti pysty olemaan samassa talossa samaan aikaan sen noidan kanssa. Saman naisen takia toinenkin veli on katkaissut välit veljeen.

Vierailija
7/12 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suku on paras vai mitä? No onneksi meillä ei ole riitoja eikä inhottavia ihmisiä.

Vierailija
8/12 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon mies voi olla yksi syy, yhteydenpito minuun loppui melko pian heidän yhteenmuuttonsa jälkeen. Mitään riitaa ei ole koskaan ollut.

Vierailija
9/12 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon mies voi olla yksi syy, yhteydenpito minuun loppui melko pian heidän yhteenmuuttonsa jälkeen. Mitään riitaa ei ole koskaan ollut.

Onkohan se mies joku omistushaluinen sekopää...

Vierailija
10/12 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se mies joku omistushaluinen sekopää...

Emme ole ennenkään olleet erityisen läheisiä, mutta en ole käytännössä kertaakaan yhteenmuuton jälkeen puhunut kahden kesken siskoni kanssa.

Vierailija
11/12 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä kyse, ettei ap hyväksy puolisoa. Vaan että sisko ei ole ollut sen jälkeen yhteydessä, kun muutti yhteen miehensä kanssa.

Vierailija
12/12 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka sisko muutti yhteen miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän