Erektio uimahallissa
Kiihotun aina kun hyvännäköinen nainen tulee uimahallin pesutiloihin missä miehet ovat munasillaan. Erektio alkaa välittömästi nostaa päätään ja tulee kiire kiskoa uimahousut jalkaan, vaikka mieli tekisikin pyytää neitoselta käsitöitä.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Nainen on siivooja.
Ulkkari vai suomalainen?
Mulla taas ongelmana on uimahousu/ uimapuku fetissi. Kiihotun niin miesten tiukoista uikkareista kuin myös naisten stringeistä ja tangoista. Toisinaan saa tosissaan piilotella erektiota. Olen hetero mutta tekis niin mieli pukea päälle tiukat speedot kun sellaiset näen. Toistaiseksi vain muiden päällä olen ihaillut. M48
Kiihotun valkoisten miesten kyrvistä ja pepuista, itse olen musta kunnon kalulla varustettu toppi alffa!
Jos olis oma mies niin hoitaisin loppuun, tai jos mies olis hyvännäköinen😘.
Tiukkapeppuinen c/d -kupin brunette, joka kaunis ja pitkät hiukset.
Kaksi vuotta sitten oli sama tilanne. Oli jo vähän puoliseisokissa uimahallissa näkemäni naisen takia. Lähdin suihkuun rauhoittelemaan mutta sinne tulikin naispuolinen siivooja ja sain aika hyvän seisokin. Siivooja tietty näki sen, katsoi ympärilleen ettei lähellä ollut muita ja ojensi minulle post-it-lapun missä oli hänen puhelinnumeronsa. Myöhemmin tavattiin ja selvisi että hän oli halukas myymään seksiä. Taisi olla niitä rahapulassa olevia kenialaisopiskelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Ihan on suomalainen.
Vanha vai nuori?
mulla tuli erektio kun alakouluikäisenä kun oltiin koko luokka uimassa. Aivan hirveen noloa.
Onko nainenkin siis munasillaan kun on kerran miesten puolella?