Naiset: oletteko sanoneet miehelle...
...jos tällä on pieni kalu? Itselläni on about 16 cm pitkä ja 4 cm paksu. Sitä on kutsuttu isoksi, hienoksi, pieneksi ja vaikka miksi. Oman kokemukseni mukan naiset yleensä imartelevat, mutta jotkut täräyttävät suoraan " että aika pieni" .
Kommentit (11)
Kuka sanoo ääneen jotain tuon tyylistä?
Mä olen heittäny naisen ulos, sen jälkeen kun näin sen alastoman kropan. Sanoin, että nyt väsyttää liikaa....
Eihän se kivalta tunnu jos loukkaavasti sanoo, itse en siis myöskään " pilkkaa" miehien avuja. Jos on pieni tai huono niin ei tartte toiste nähdä sanomattakin.
luonne paljastuu, niin voi sitten itse tehdä omat johtopäätöksensä, eikä kannata enää tuollaista ihmistä tapailla - missään merkeissä.
ja mä en ole ikinä aatellu minkä kokonen se on, kun mä nään sen, mua vaan alkaa haluttaa ihan mielettömästi.
Kuten " Työnnä syvemmälle, ei tunnu missään"
Vierailija:
Kuten " Työnnä syvemmälle, ei tunnu missään"
kokoista vehettä, ni vastaa et toi nyt on tota femmareitten ja ISO VITTUSTEN propagandaa, jos joku nainen on noin tyhmä, että tahtoo loukata vyön alle, ni eiku samalla lailla takasin vaan!!! mun mielestä sellaset törkeen kokoset mulkut on oikeesti ihan hirveitä!
jos naisen rinnat pienet
niin nehän on SULOSET, SÖPÖT ja KAUNIIT
-mici-
Vaan kuinka moni tykkää IHAN OIKEASTI kalusta, joka on kovana vain 10cm?
nasevaa kommenttia hänen alapäästään, niin eiköhän hiljene!
T: nainen, jonka miehellä samanmittainen ja hyvin tyytyväinen olen=D