Todistimpa noloa näkyä tänään, pariskunta lapsen kanssa hyvä joulumieli kortilla kaupassa...
Ostokset tekivät 65e joten akka joutui ottamaan vielä pari karkkipussia kaveriksi. Myyjä selitti kuinka kortista ei saa rahaa takaisin. :D
Pariskunnan akka katteli nolosti ympärilleen.. Lapsi oli puettu johonkin rääsyihin ja nainen ja mies oli ihan ok henkkamaukka ryysyissä.
Eikä tuon kortinkin saa vain ongelmaperheet?
Kommentit (54)
Ottaako joku tämän oikeasti tosissaan vai vastaprovoiletteko ap:lle?
Okei, annetaan palaa.
Olen itse 23v kahden lapsen äiti. Vanhin lapseni on aina ollut kehityksessä edellä muita (nuorempi myös, mutta hän vasta 11kk)
Itselläni älykkyys mensan tasoa (testattu on) kouluista olen saanut kiitettävän paperit aina, yliopistotason koulutus takana.
Mieheni on myös ylemmissä johtotehtävissä. Suvustani löytyy aatelisia.
Meillä on hulppea omakotitalo, joka on jo yli puoliksi maksettu. Autoja löytyy yli 100 000e edestä, muitakin menopelejä.Itse olen kaunis ja hoikka, mieheni myös erittäin komea. Lapsemme ovat kauniita. Olemme olleet mieheni kanssa 10v yhdessä. Elämämme on täydellistä ja ihanaa!
-ap
Sun asenne ap on muita ihmisiä kohtaan jotain aivan kamalaa. Luuletko olevas muita paljonkin parempi?
Mitä sä saat mollaamalla muita? Taidat olla tyhjää täynnä...
opiskelijat, joilla pienet tulot. Tai opiskeleva yksinhuoltajaäiti, jolla ei mahdollisuutta käydä töissä.
Mitä ap odotat ? Että ihmiset alkaisivat haukkua perhettä, joka käytti tällaisen kortin? Kait se on noloa, kun kaltaisesi pikkusieluinen juoruämmä kurkkii olan takaa, että mitäs sinne ostoskoriin vielä lisätään.
Okei, annetaan palaa.
Olen itse 23v kahden lapsen äiti. Vanhin lapseni on aina ollut kehityksessä edellä muita (nuorempi myös, mutta hän vasta 11kk)
Itselläni älykkyys mensan tasoa (testattu on) kouluista olen saanut kiitettävän paperit aina, yliopistotason koulutus takana.
Mieheni on myös ylemmissä johtotehtävissä. Suvustani löytyy aatelisia.
Meillä on hulppea omakotitalo, joka on jo yli puoliksi maksettu. Autoja löytyy yli 100 000e edestä, muitakin menopelejä.Itse olen kaunis ja hoikka, mieheni myös erittäin komea. Lapsemme ovat kauniita. Olemme olleet mieheni kanssa 10v yhdessä. Elämämme on täydellistä ja ihanaa!
-ap
asia sulta puuttuu, aikuismainen käytös, sivistyneisyys. Noiden puute tekee tyhjäksi materian.
Hyvä että saavat apua, jos tarvitsevat kerran. Itse olet nolo ja vielä nimittelet toisia.
ei noi sun "ansiot" mitenkään korvaa sitä mitä sulta puuttuu. Harvinaisen typerä ihminen, todennäköisesti susta on toisille tässä elämässä vain haittaa. Tai no, olet sen verran nuori, että ehkä elämä opettaa. Mensan eläykkyydelläkään elämässä ei tee mitään jos puuttuu aito yhteys toisiin ihmisiin. Kyllä sä sen varmasti elämän aikana vielä tajuat.
Jos kyseinen perhe sai ensimmäistä kertaa joululahja rahan he eivät varmaan ajatelleet et se kannattaa käyttää sentilleen.
Heidän vaatteet eivät liity asiaan mitenkään.
Voisitko jatkossa itse käydä ostoksilla jossain muualla esim. stockmannin herkussa ettei sinua vaan epäillä joululahja rahan saajien tutuksi?
opiskelijat, joilla pienet tulot. Tai opiskeleva yksinhuoltajaäiti, jolla ei mahdollisuutta käydä töissä.
Mitä ap odotat ? Että ihmiset alkaisivat haukkua perhettä, joka käytti tällaisen kortin? Kait se on noloa, kun kaltaisesi pikkusieluinen juoruämmä kurkkii olan takaa, että mitäs sinne ostoskoriin vielä lisätään.
Jäi huomaamatta se nolo osuus tuossa kirjoituksessasi. Tai no joo, sun kannalta aika noloa, että näit yhden perheen ja yleistät sen heti kaikkiin.
on noin huonon tekstin kirjoittaminen.
Jos kyseinen perhe sai ensimmäistä kertaa joululahja rahan he eivät varmaan ajatelleet et se kannattaa käyttää sentilleen.
Heidän vaatteet eivät liity asiaan mitenkään.
Voisitko jatkossa itse käydä ostoksilla jossain muualla esim. stockmannin herkussa ettei sinua vaan epäillä joululahja rahan saajien tutuksi?
Kukaan ei tainnut lapsrna opettaa ap:lle että jokainen ihminen on yhtä arvokas, varallisuudesta, koulutuksesta ym riippumatta, ihmisarvo on ihan tadan sama jokaiselle. Ihmisarvoa ei voi laittaa paremmuusjärjestykseen.
Apn kuvailema pariskunta on yhtä arvokas ja tärkeä kuin minä, sinä, me.
hänen kuvailemansa perhe. Oikeesti, mikä oli pointtisi?
Katsele ympärillesi ja ehkä jopa huomaat, että nyt on maailmalla tapahtunut niin valtavan surullinen ja kamala asia, että tällainen lapsellinen ja ivaava, toisia väheksyvä arvostelu on ihan anteeksiantamatonta. Kuinka kehtaat nostaa itsesi toisia paremmaksi?
Vaikka olisit pelkkä trolli, mauttomuutesi on todella etovaa.