Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uhkavaatimus

Vierailija
16.12.2012 |

Olen ollut toinen nainen nyt pari vuotta, mies väittää, että on naimisissa vain lapsen (4v) takia, ja oikeasti rakastaa minua. Olen väsähtänyt odottamaan, että jotain tapahtuisi. Viettäkööt mies perhejoulua miettien, mitä oikeasti halua..kerron hänelle, että en halua tavata ennen kuin vuosi on vaihtunut, ja silloin hänen pitää näyttää minulle, että on hakenut eroa tai sitten tämä juttu on ohi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asiaan, tyhmäkö olet?

Vierailija
2/5 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua miten noin moraalittomia naisia voi olla että pitää varattuun sekaantua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt vaimosta ja lapsesta, kun aloitimme suhteen, sillä mies asuu eri paikkakunnalla kuin perheensä.. ehdin elää puoli vuotta siinä luulossa, että mies on sinkku, kunnes hän paljasti minulle totuuden. Ja olin jo täysin rakastunut häneen.

Vierailija
4/5 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut ihan samassa tilanteessa, eikä se sua rakasta. Kakkonen tulet olemaan aina, vaikka niille ero tulisikin. Se valehtelee sekä sulle että vaimolleen.

Sä et mitään muuta kuin riko ittes, etkä pystyis ikinä luottamaan tollaseen mieheen vaikka se vaimostaan eroaisi (mitä se ei tee, tai olisi tehnyt sen jo).

Vierailija
5/5 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakaan en tunne yhtäkään rakkaudessa riutuvaa kaakosmiestä jonka nainen naimisissa. Miehet on vaan fiksuja ja kääntää katseensa seuraavaan jos ei homma natsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan