Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö teille muille pahaa katsoa elokuvia joissa yritetään vahingoittaa eläimiä?

Vierailija
16.12.2012 |

Äsken katsottiin 4v. pojan kanssa yhdessä tuota elokuvaa joka juuri loppui nelosella. vesihevonen nimeltään.

Kyllä meinasi tälläkin aikuisella tulla tippa ihan linssiin :'(

Ja pojalla ihan tuli.. Mutta lohduttelin sitten että ihan hyvin tuossa loppujen lopuksi käy, niinkun kävikin, tiesin onneksi koska olen nähnyt itse tuon elokuvan aiemmin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken katsottiin 4v. pojan kanssa yhdessä tuota elokuvaa joka juuri loppui nelosella. vesihevonen nimeltään.

Ja pojalla ihan tuli.. Mutta lohduttelin sitten että ihan hyvin tuossa loppujen lopuksi käy, niinkun kävikin, tiesin onneksi koska olen nähnyt itse tuon elokuvan aiemmin.

tippaakaan.

Ihmisten vahingoittamisen pitäisi nyt olla paljon järkyttävämpi juttu, kuten uutisistakin olemme nähneet.

Vierailija
2/10 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tekee pahaa. Tai jos eläin jätetään jonnekkin yksinään selviytymään tms. En pysty juuri ollenkaan katsomaan tuollaisia elokuvia tai ohjelmia, tulee niin paha mieli ja itkettää kovasti. Olen aina ollut hyvin eläinrakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka linnaa, ja välillä pieksimistä, ihan oikein ihmiselle!

Vierailija
4/10 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se sitten varmaan vaikuttaa.

Vaikka koko ajan tiedetään että ei tuo oikeasti sille eläimelle siinä tapahdu, et tuo on vaan näytelmää. Niin minä onneks pystyn aikuisena sen ajattelemaan ja sitten ei tuukkaan paha mieli tai itku. Mutta tuo elokuva oli kyllä semmonen et sai aika tiukasti jostain syystä pidellä ettei itku tuu..

Mihinkään muihin elokuviin en reagoin oikeastaan yhtään. Semmoset elokuvat missä paukutetaan ampua vaikka ihmisiä, niin mulle on ihan sama.. tai kauhuelokuvat, ne on ihan sama... ei mitään

Mutta nämä missä eläimille tehdään niin huhuh :((

Vierailija
5/10 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään

Vierailija
6/10 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lasten en anna edes katsoa sellaisia alle 10-vuotiaina koska muistan millaisia viikkokausien painajaisia ja ahdistuksia sain itse joistain elokuvista joissa eläimet oli vaarassa tai vangittuina tai niitä kidutettiin - silti vaikka loppu olisi ollut hyvä.

Vierailija
7/10 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekee pahaa :( eläimet kun ovat niin viattomia, että kyllä kylmää ja pahasti, jos ihminen tekee jotain kamalaa eläimelle.

Vierailija
8/10 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota elokuvantekijä sillä eläimen vahingoittamisella hakee. Suurimmalla osalla ihmisistä eläinten vahingoittaminen elokuvassa tai vaikka romaanissa kirpaisee. Sen kuuluukin tuntua pahalta.

Vierailija
9/10 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tippaakaan.

Ihmisten vahingoittamisen pitäisi nyt olla paljon järkyttävämpi juttu, kuten uutisistakin olemme nähneet.

Minua ainakin ahdistaa katsoa niin eläimen kuin ihmisen kärsimystä. Minä kyllä olen niitä vetistelijöitä jotka vetistelee jopa piirrettyjen surullisissa ero- ja kuolinkohtauksissa, ja myös kun katson jotain koko perheen eläinsairaalaohjelmaa jossa on kaltoin kohdeltuja eläimiä. Puhumattakaan jostain jutuista missä on lastenkoteihin hylättyjä kehitysvammaisia lapsia tms.

Vierailija
10/10 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tippaakaan.

Minua ainakin ahdistaa katsoa niin eläimen kuin ihmisen kärsimystä. Minä kyllä olen niitä vetistelijöitä jotka vetistelee jopa piirrettyjen surullisissa ero- ja kuolinkohtauksissa, ja myös kun katson jotain koko perheen eläinsairaalaohjelmaa jossa on kaltoin kohdeltuja eläimiä. Puhumattakaan jostain jutuista missä on lastenkoteihin hylättyjä kehitysvammaisia lapsia tms.

Näin juuri. Kyllä henkisesti terve ihminen kokee pahaa oloa myös eläinten rääkkäyksestä / huonosta kohtelusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi