Mua ärsyttää miehen eksä
En ole koskaan edes kyseistä henkilöä tavannut, mutta en ymmärrä miksi pitää kaikki murheensa jakaa mun miehen kanssa. On aina soittamassa ja tekstailemassa, ja jopa ärsyttää miestäkin. On sillä muitakin ystäviä. Ja omasta puolestani, mun eksä on nyt se viimeinen ihminen jolle haluan yleensä yhteyttä ottaa. Onko niin ettei se ole päässyt yli miehestä vai? Mä en mennyt väliin, meidän suhde alkoi kun heidän oli loppunut jo.
Kommentit (5)
soittelee minulle vaikka keskellä yötä kun on jotain murheita. Ja on eron jälkeen joskus tilitetty toisillemme ihmissuhdejuttujamme, molemmilla uudet avopuolisot. Ja lasten asioista toki puhutaan. En sitä takaisin kyllä ottaisi, älä pelkää. Minulla on nyt puolisoksi parempi mies:) Kyllä kuitenkin välitetään jollain tasolla toisistamme silti, ollaan toisillemme kuitenkin aina se lastemme isä/äiti.
Vanha suola janottaa.Ollaan joka viikko tekemisissä.Mies tulee innoissaan aina auttelemaan mua.Olen tyytyväinen.
Mies ihmettelee, koska on niin kylmäkiskoinen ja epäempaattinen. "Aha, noi voi ikävä. Mun tarvii kuule jatkaa nyt töitä..."
Musta on hauskakin tavallaan kuullu juoruja, mutta mies sanoo, ettei välittäisi kuulla edes koko ihmisestä, kun ei kiinnosta ja tulee vaan huonoja muistoja.
Vanha suola janottaa.Ollaan joka viikko tekemisissä.Mies tulee innoissaan aina auttelemaan mua.Olen tyytyväinen.
Että tässä tapauksessa miestä vanha suola janottaa. Enemmänkin eksää ärsyttää että mies on jatkannut elämäänsä, eikä hän oikein pysty löytämään uutta miestä.
miksi sen pitäis susta välittää?
miestä voi tietysti aina vaihtaa