Olenko tyhmä jos jatkan miehen kanssa vaikka se petti minua kk sitten pikkujouluissa?
Ei meillä ole seksiäkään ollut puoleen vuoteen joten en varsinaisesti ihmettele,olisin varmaan itsekin toiminut samoin.
Mieluummin nyt jatkaisin yhdessä ja menisimme johonkin terapiaan tms,itse tarvitsisin varmaan jotain seksuaaliterapiaa kun olen niin "jäässä" enkä kykene seksiin,en tajua mikä minua vaivaa.
Mielipiteitä?
Kommentit (4)
Mies katuu kyllä kovasti ja haluaisi ratkaista asiat niin että meidän suhteesta tulisi parempi..mä itse käräytin sen kun se jätti Facebookin auki ja luin chattia,nainen siellä kiitteli yöstä jne ihanaa.ap
Mies katuu kyllä kovasti ja haluaisi ratkaista asiat niin että meidän suhteesta tulisi parempi..mä itse käräytin sen kun se jätti Facebookin auki ja luin chattia,nainen siellä kiitteli yöstä jne ihanaa.ap
Oksettaa pelkkä ajatuskin :(
pitähän toki miehen joskus vierasta pimsaa saada, rentouttaa
Jos tunnet sisimmässäsi että voit oikeasti antaa anteeksi miehellesi niin että suhteella on vielä mahdollisuus niin mikäs siinä.
Millä fiiliksillä mies itse on pettämisestään? Tunnustiko heti vai jäikö jotain muuta kautta kiinni? Katuuko vai syyttääkö tuota sinun jäätymistä tapahtuneesta.
Itse en pystyisi antamaan anteeksi jos mies ei olisi tekoaan edes tunnustanut vaan olisi juuri jäänyt kiinni jotain muuta kautta..tai jos olisi niin ylimielinen että pistäisi koko homman minun syykseni..saisi mennä.