Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun seksuaaliset halut ja tarpeet eivät kohtaa.

Vierailija
16.12.2012 |

Miten olette parisuhteessanne ratkaisseet asian?

Meillä minulla on viimevuosina ollut paljon enemmän ja useammin haluja kuin miehellä. Parin viime vuoden aikana tämä on kärjistynyt siihen että haluaisin suurin piirtein päivittäin kun miehelle kerta kuussakin on liikaa. Siis kaipaan seksin lisäksi sitä toista elävää ihmistä kiinni itseeni. En vain itseautettua orgasmia aamuisin suihkussa.

Edes keskustelun aloittaminen aiheesta on mahdotonta, kun saa karvat toisella heti pystyyn ja asia menee riitelyksi vaikka kuinka yrittää asiallisesti keskustella. En vaan jaksa nymfomaani yms. syyttelyjäkään.

Myönnän että munkin tarpeet on muuttuneet (kasvaneet), silloin kun lapset oli pieniä mullekin riitti ihan hyvin kerran tai kaksi viikossa. Nykyään ei riitä, mutta en saa edes sitä.

Taustana me ollaan oltu yhdessä parikymmentä vuotta ja lapsetkin on jo toisella kymmenellä.

Ja pettäminen ei ole vaihtoehto, haluan tämän asian toimimaan omassa avioliitossani.

Kiitos jaksat kertoa mahdollisista ratkaisuista joita sinä olet löytänyt omassa parisuhteessasi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkkanäköinen ja sivistynyt mieli sekä aina tilaisuuden tullen pilkettä silmäkulmassa on vastustamaton yhdistelmä. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
2/9 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies haluaisi paljon enemmän seksiä kun minä ja ongelma lopulta kärjistyikin siihen että mies hankki toisen naisen panoseuraksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin säännöllistä avioseksiä ihan sen oman aviomiehen kanssa kotona.

Eli mies haluaisi paljon enemmän seksiä kun minä ja ongelma lopulta kärjistyikin siihen että mies hankki toisen naisen panoseuraksi

Vierailija
4/9 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin säännöllistä avioseksiä ihan sen oman aviomiehen kanssa kotona.

Sinä haluat, mies ei.

Vierailija
5/9 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saamme molemmille toimivan, tyydyttävän ja onnellisen seksielämän parisuhteessamme?

ap. (myös 4. oli ap.)

Sinä haluat, mies ei.

Vierailija
6/9 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saamme molemmille toimivan, tyydyttävän ja onnellisen seksielämän parisuhteessamme?

ap. (myös 4. oli ap.)

Sinä haluat, mies ei.

Miehelle riittää se vähäinen seksi, hän on tyytyväinen! Miksi et ymmärrä tätä?

Ei ole olemassa mitään taikakeinoa saada toista haluamaan enemmän tai itseään vähemmän.

Vierailija
7/9 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu asiasta miehesi kanssa. Anna hänelle omaa aikaa. Vaihda öljyt autoon. Tuo edes joskus kaupasta koppa kaljaa. Puhu vielä lisää.

Ja sitä paitsi sinullahan on nähtävästi kaksi kättä (yksikin riittää), niinpä runkkaa. Näin saat

pahimmat paineet poistettua. Onhan parisuhteessa muutakin kuin seksi.

Vierailija
8/9 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet itse miettinyt ratkaisuksi? Miten teillä muuten menee?

Vierailija
9/9 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ohjata seksuaalienergiaasi muualle, esim. liikunta on hyvä tapa purkaa sitä. Voi olla että käyt nyt vähän ylikierroksillakin kun et saa.

Onko teillä tarpeeksi hellyyttä? Läheisyyttä ilman painetta seksiin? Jos et pysty siihen, niin kokeile vaikka että masturboit ensin paineesi pois ja sitten menet "pitämään hyvänä" miestäsi, hellittelette toisianne. Toistatte tätä hellittelyvarttia joka päivä, otatte sen ihan illan ohjelmistoon parisuhteen hoitamisen nimissä. Ehkä hänenkin halunsa heräävät kun painostus ei ole niin ilmiselvää ja yleistunnelma parsuhteessa on rakkaudellinen eikä vaativa.

Anna sinä ensin, niin saat. Järjestä miehelle yllätys, esim. sensuaalinen tanssiesitys, intiimi hieronta hänelle, eroottisen flirttaava kirjelappu takin taskuun sujautettuna.. kehu häntä!

Olette nyt noidankehässä missä mies kokee olevansa pelkkä panokone ja sinä saalistava nymfomaani. Puhaltakaa suhteen rakkaus uuteen roihuavaan liekkiin, miehesi eroottinen halu kyllä voimistuu automaattisesti silloin. Rakastukaa taas! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi