Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä jauhetaan lasten joululahjoista, mutta mitäs av-mammat itse ovat toivoneet?

Vierailija
16.12.2012 |

Minä olen toivonut hyviä kuulokkeita musiikin kuunteluun.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies palais ns. normaaliksi.ei olisi masentunut ja vetäis päänsä rumasti sanottuna perseestään ja rupeis näkemään mikä valta sen käytöksellään on koko peheeseen!!

rupeis rakastamaan taas mua ja lapsia!

Vierailija
2/18 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuatta kirjaa syksyn kotimaisista uutuuskirjoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten oo oikein jaksanut toivoa mitään. Mieheltä toivoin pipoa.

Vierailija
4/18 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä toivo muuta.

Vierailija
5/18 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ihan älytöntä ostaa kerran vuodessa hirveä määrä tavaroita, varsinkin kun kohta ne samat rojut saa halvemmalla, mutta valtavirran mukana mennään vielä muutama vuosi

jos jotain toivoisin, niin haluaisin olla joskus viikon yksin kotona tai sitten matkaa jonnekin (liian kallis meille)

Vierailija
6/18 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea joulupyhinä kirjoja! Tiedän että mies osti kirjat jo hullareilta. Hinta kolmelle kirjalle alta kympin ja mieluinen lahja minulle. :) Jää enemmän rahaa muuhun.

Vierailija
7/18 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole tapana antaa joululahjoja aikuisille, vielä vähemmän tehdä mitään ostoslistoja lahjojen antajille...

Vierailija
8/18 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jouluna ollaan terveitä ja minä vielä kivuista huolimatta raskaana, olisin ikionnellinen. Mun iloinen mieli tulee siitä kun nään lapset avaamassa lahjoja. Näytin mä miehelle kaksi kalevala-korua, jotka mulle saa ostaa jos haluaa, siis toinenkin riittää! ;)

Jos sukumme aikuiset ostaisivat lahjoja toisilleen, toivoisin jotain hierontalahjakorttia, uutta kahvinkeitintä tai että joku ottais lapset yhdeksi illaksi joskus hoitoon :)

Vierailija
9/18 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on puolison kanssa tapana ostaa toisillemme lahjat ja yleensä kysyn, onko jotain erityistä mielessä hällä. Ja myös vastaan itse, jos on jotain mielessä. :) Listaa en sentään pukille kirjoita, tai vielähän tässä ehtisi!

Vierailija
10/18 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanoikeasti, toivon etten saa niin yhtään mitään jouluksi. No, valkoinen joulu kelpaa, ja tietoisuus, että tää hässäkkä on kohta onneksi taas vuodeksi ohi.

Vierailija
11/18 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta tähän hätään tarvitse :)

Vierailija
12/18 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja etten myöskään yhtään lahjaa heiltä saisi.

Inhoan lahjojen ostamista ihmisille jotka eivät oikeasti tarvitse mitään, ja minulle on suunnaton ilo jos saan sen jättää tekemättä kaiken tämän kiireen keskellä. Ihana lahja.

Olen myös jo saanut sen lahjan, pyyntööni suhtauduttiin myönteisesti.

Vierailija
13/18 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna muutama sukulainen kysyi toiveita enkä keksinyt mitään. Vasta joulun jälkeen keksin että tarvittaisiin uudet tyynyt muhkuraisten tilalle ja kunnollinen laadukas iso keittiöveitsi olisi kiva. Nyt vaan kukaan ei ole kysynyt toiveita. Ja olin just pitänyt nämä mielessä että osaisin sanoa jos joku taas kysyy toiveita. No, eipä siinä mitään, voin ostaa ne itsekin.

Vierailija
14/18 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiveideni mukaan Omppu-sarjan säilytysastioita ja yllärinä ehkä jonkun pienen korun, mieheni osaa valita aina hyvät...

Vierailija
15/18 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti toiveeni täyttyykin:)

Vanhemmilta en ole varsinaisesti toivonut mitään, mutta saamme aina jonkin kaupunkimatkan yhteiseksi lahjaksi miehen kanssa, lahjaan kuuluu että lapset ovat silloin vanhempieni luona.

Appivanhemmilta saamme aina hyvälaatuiset pussilakanasetit sekä suklaata, usein kirjojakin.

Hyviä lahjoja kaikki:)

Vierailija
16/18 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suklaata kirjojen seuraksi

Vierailija
17/18 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipannu

Mortteli