3 tai enemmän keskemenoa selittymättömästi kokenut - mistä sait apua, jos mistään?
Mitä yksityiseltä tarkottiin "lääkkeeksi" selittämättömiin keskenmenoihin (kaikki julkisen puolen tutkimukset tehty, eikä löytynyt mitään selitystä)? Auttoiko ivf ja valikoidut hedelmöittyneet munasolut?
Kommentit (7)
yksityinen keksi ottaa kelia kokeet mistä löytyi syy
mulla keskenmenoja ehti tulee 13 kpl
antibioottien takia, 2-3 lasten välissä yksi selittämätön km 10vkolla. Samoin 2 km 3-4 lasten välillä. Koskaan ei syy selvinnyt, aina vkolla 10 kasvu lakkasi yhtäkkiä eikä km oireillut mitenkään.
Viimeisten km aikaan kävin kontrolleissa jasuperovulaatio piti aloittaa niin olinkin yllättäin luomusti raskaana:) 4. syntyi kun olin 42v
Ivf ja koko raskauden ajan klexane ja miniasperiini. Alkuraskaudessa kortisoni ja lugesteron.
Jos arvot kunnossa ja kuitenkin km, niin mitäs sitten määrätään?
Mullakin todettu yhdellä pisteellä (3 "pistettä" pahin) vehnäjauhoallergia, mutta voiko se tarkoittaa, että sairastasin huomaamattani jotakin keliakiaa??? Olen huomannut allergiani vain ulkoisesti jauhojen pöllytyksen yhteydessä leipoessani.
Multa ei löytynyt kunnolla niistä hyytymustekijöistä mitään, mutta elävät lapset on syntyneet tuolla kombolla, mulla on keskenmenojen lisäksi yksi kohtukuolema.
Lääkärit oli siinä hengessä, että vika on todennäköisesti hyytymistekijöissä, vaikka testit eivät positiivisia olekaan.
Ap: hakeudu todelliselle spesialistille, keskenmenoasiat on komplekseja. Haluat lääkärin joka tekee itsekin tutkimusta tai vähintään seuraa tiiviisti viimeisintä.
Ivf ja koko raskauden ajan klexane ja miniasperiini. Alkuraskaudessa kortisoni ja lugesteron.