Maksetaanko sinulle työstäsi yli 2500€? Mitä teet?
Kommentit (28)
Olen EU:n palveluksessa asiantuntijana.
assarina olen, ja alipalkattukin vielä, mutta eipä rasitan hommatkaan :)
T. Sh-opiskelija
työskentelen keskussairaalassa Pohjanmaalla 3-vuorotyössä. En tiedä ketään yötyötä tekevää joka saisi keskimäärin vähemmän, kyllä meillä lähäritkin pääsee vuorotyössä helposti yli 3000 euron etenkin jos jaksoon osuu viikonloppuja ja pyhiä paljon. Ei tuo mitenkään outoa ole.
Itselläni on palkassa yksi palvelusvuosilisä, yksi heko-lisä ja kielilisä, joista tulee yhteensä peruspalkkaan lisää n. 280 euroa kuukaudessa eli ei kovin paljon.
Viime pääsiäisenä mulle osui jakso, jossa tein iltaa koko viikon ja jouduin jäämään vielä päivystykseen ylimääräisenä kahtena päivänä, ja seuraavassa palkkakuitissa luki ruhtinaallinen summa jonka kaksi ekaa numeroa alkoivat nelosella :=D
pääasiassa puhelimessa autan erinäisissä ongelmissa, siisti sisätyö 37,5h viikkotuntimäärä. (ma-pe)
Palkkani n. 3400€ /kk
(olen vasta vähän yli vuoden tehnyt tätä, eli palkan pitäisi nousta kun kokemuslisiä ym, alkaa kertymään.)
Ja aineenopettajasta haluaisin myös kuulla enemmän. Millaisella koulutuksella opetat?
Ja aineenopettajasta haluaisin myös kuulla enemmän. Millaisella koulutuksella opetat?
lääketeollisuudessa myyntityössä