Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääkaupunkiseudun golfkentät! MIKÄ järkevin? OV.

Vierailija
16.12.2012 |

Olen suorittanut green cardin joitakin vuosia sitten toisessa kaupungissa. Nyt haluaisin aloittaa golfin jälleen kunnolla!

Mikä pääkaupunkiseudulla järkevin ja edullisin kenttä, josta saisi alkuu opetusta, 54 tasoituksella pääsisi kiertämään ja järkevän sijainnin päässä keskustasta?

Kiitos avusta!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelaan pääasiassa täällä kehyskunnissa, Vuosaaressa olen pelannut kerran ja ihan ok sekin oli.

Vierailija
2/6 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin että Vuosaaressa pelioikeus yhdeksi kaudeksi on 1190e! Aika kallis? Ajattelin, että pk-seudultakin ois 400-500e saanut vuokrapelioikeuden yhdeksi kaudeksi. Mutta ilmeisesti ei :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos!

Paloheinä on liian jokamieskenttä! se on alkuu ihan ok, siellä olen käynyt hakkaamassa muutaman korillisen silloin tällöin.

Mites just nämä ympäryskunnat hyvällä liikenneyhteydellä?

Vierailija
4/6 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos!

Paloheinä on liian jokamieskenttä! se on alkuu ihan ok, siellä olen käynyt hakkaamassa muutaman korillisen silloin tällöin.

Mites just nämä ympäryskunnat hyvällä liikenneyhteydellä?

junalla, mutta se kenttä on karmea.. Talma, Tuusula ym vaatii jo oman auton.

Vierailija
5/6 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Ap

Vierailija
6/6 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla vaadittu tasoitus 36, jos oikein muistan. Talman tasoitusta en muista, Par 3 kentällä siellä pystyy tiettyyn rajaan saakka tasoitusta pudottamaan. Porvoossa voi pelata 54 tasoituksella. Sitten hieman kauempana on vielä Hirvihaara ja Kotojärvi, sellaisia metsäisiä kenttiä, joihin muistaakseni pääsee 54 tasoituksella, en nyt ole ihan varma :)

t.3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän