Onko mielestäsi riittävästi/liikaa, hyvät/huonot joululahjat 4-vuotiaalle pojalle?
Eli meidän pojan joululahjat:
- piirustuspaperia, kyniä ja värityskirja
- postipaten auto
- Brion laiva -junaratapaketti
- Palomies Sami dvd
- Sleich-eläimiä (krokotiili, leijona, sarvikuono)
- Esla potkukelkka
- muovailuvahapaketti
- yöasu
- smurffit-hahmoja 2x pakkaus, jossa kolme hahmoa (kummeilta)
-legoja
Kertokaa myös mitä teidän nelivuotiaat saa lahjaksi.
Kommentit (30)
Mun 4v poika saa: -meiltä: avaruuslampun, transformerseja, pikkulegoja -sukulaisilta: lisää pikkulegoja (niitä ei ole meillä entuudestaan juuri ollenkaan), avaruuskirjan, vaatteita, Mauri Kunnaksen kirjan, kalapelin, Brio junaratapaloja, ehkä vielä jotain muuta pientä.
Avaruus on teillä selvästi "se juttu" :)
Mut minusta hiukan liikaa.
Saako kysyä, onko ainoa lapsi? Meillä kolmilapsisessa perheessä tuntuis ihan mahdottomalta ostaa kaikille tollaset kasat lahjoja.
Onneks tyytyvät vähempäänkin.Meidän 4v poika saa
-Tomppa- sarjan kirjan
-Hot wheels pikkuautopaketin
-yhden pienen legopaketin
-piirustuspaperia + värikynät
-yöpuvun
-isovanhemmilta uuden talvihaalarin (tämä oli valitettavasti enemmän äidin toive..)
-kummeilta Muumiaiheisen muistipelin
Tiedän, että tulee kovasti ilahtumaan näistäkin :)
no ei oo ihan kartalla nelosen poitsun kummit.
Roska-auton, työkaluja, moottorisahan, angry birds- pyyhkeen, Salama- leffoja, angry birds-lakanat ja stigan.
Poika tykkää rakentaa ja remontoida :D
saa toivomansa Barbien hevosen, kirjan , pelin, musiikki cd:n, suklaarasian, jotain vaatetta. Meillä on niin järjettömästä leluja jo valmiiksi etten halua mitään uutta ton hepan lisäksi antaa. Isovanhemmilta saa teatteri- ja jääshowlippuja.
ja pelaa sitä mielellään. Minkä ikäiselle se sitten pitäisi olla ellei nelivuotiaalle?
autoradan
kauko-ohjattavan mönkkärin
Cars-sarjan kuljetusrekkoja 3kpl + niitä samoja pikkuauotja (vedessä väriä vaihtavia) 5kpl
legoja useempi paketti
parkkitalon pikkuautoille
muutamaman disneyn dvd:n
brion junaradan
psp - pelikonsolin + siihen pari simppeliä peliä (iskän kans yhdessä voi ainakin alkuun tätä pelata)
Tomi traktori- ja Lauri kilpa-auto tv-sarjojen hahmoja, siis niitä autoja ym kulkuneuvoja yht 8 kpl
Mummeiltä ja kummeilta sun muilta tulee sit jotain pienempää, ainaki vaatetta, kirjoja, kyniä, ehkä joku lautapeli.
Ihan hyviltä kuulostivat ap:n lapsenkin lahjat, etenkin jos poika on toivonut just noita. Meidän ipana aika vaatelias, tiedän ;o)
4-v poika tykkää Muumi-muistipelistä.
Oma poikani saa meiltä vanhemmilta palomieslegoja, palomiespuvun, legotaskulampun, aamutossut, radio-ohjattavan auton sekä kirjoja.
Hän saa lahjaksi:
-palomies Sami -paloaseman ja hahmoja
-pelin (Richard Scarryn Touhula)
-yöpuvun
-uudet pussilakanat
Lisää tulee sediltä ja tädeiltä ja isovanhemmilta (leluja lähinnä varmaankin), joten emme osta tämän enempää.
ja pelaa sitä mielellään. Minkä ikäiselle se sitten pitäisi olla ellei nelivuotiaalle?
ettei sitä sais antaa POJALLE?Kun käsittääkseni ikäsuositus ainakin ihan kohdillaan. No, meidän poika ilahtuu kyllä varmasti siitä, joten onneks ovat just mun pojan kummit nämä :)
-4-
Meidän ipana aika vaatelias, tiedän ;o)
Hänet on totutettu sellaiseen.
mutta tosin ehkä kummeilta odottaisi hieman arvokkaampaa lahjaa
-ap-
te lapsianne noitteen hirveitten tavara vuorien takaa,,,,, hyvää materialistista joulua teille. Kivasti opetatte lapsillenne että joulu = tavarataivas
Mut minusta hiukan liikaa. Saako kysyä, onko ainoa lapsi? Meillä kolmilapsisessa perheessä tuntuis ihan mahdottomalta ostaa kaikille tollaset kasat lahjoja. Onneks tyytyvät vähempäänkin.Meidän 4v poika saa -Tomppa- sarjan kirjan -Hot wheels pikkuautopaketin -yhden pienen legopaketin -piirustuspaperia + värikynät -yöpuvun -isovanhemmilta uuden talvihaalarin (tämä oli valitettavasti enemmän äidin toive..) -kummeilta Muumiaiheisen muistipelin Tiedän, että tulee kovasti ilahtumaan näistäkin :)
mutta ainoa, jolle täytyy ostaa lahjoja. Nuorempi on vasta vauva :) Ehkä lahjojen määrä tasoittuu kun lahjansaajia on enemmän. Itse asiassa tuo kelkka on isvoanhempien ja meidän vanhempien yhteinen lahja.
ettei sitä sais antaa POJALLE?Kun käsittääkseni ikäsuositus ainakin ihan kohdillaan. No, meidän poika ilahtuu kyllä varmasti siitä, joten onneks ovat just mun pojan kummit nämä :) -4-
Missä vika?
Onko vika siinä, että nelivuotiaalle annetaan muistipeli, vai siinä, että se on nimenomaan MUUMImuistipeli?
Mä en tajua?
Mulla jo 5-vuotias poika ja tykkäilee muumeista kovastikin... ja pelaa muistipelejä mielellään.
Mä en tiedä kuin meidän omat lahjat:
-Tuomas-veturin ja "Puuha-Pete" työkaluja
-isovanhemmilta on toivottu Muumi-tablettia
brion vuoristojunaratapaketin
hotwheels rata ja autot
2x geomag-paketti
2xkarkkipaketti laivalta
yölamppu
bussi
jake-merirosvolaiva ja hahmot
ice age 4 3D
muumin soitinsetti
kylpyvaahto
autot-kylpykinnas
sekä sukulaisilta 2 pakettia ja tutuilta 4 pakettia
Tässä on puolet vähemmän kuin viime vuonna, koska perheeseen syntyi pikkusisko.
HIrvee hinku ois ostaa lisää, kun itse totuin saamaan ainoaa lapsena aina sen 2 säkkiä lahjoja itse. Mitenköhän oppisin "uuteen" elämään vähemmällä lahjamäärällä? Minulle jäi mieleen se että monta lahjaa= hyvä joulu ja paljon aukaistavaa
muutaman kerran vuodessa. Pakko se joulu on jotenkin erota arjesta, vai?
Hän saa lahjaksi:
-palomies Sami -paloaseman ja hahmoja
-pelin (Richard Scarryn Touhula)
-yöpuvun
-uudet pussilakanatLisää tulee sediltä ja tädeiltä ja isovanhemmilta (leluja lähinnä varmaankin), joten emme osta tämän enempää.
ei saa meiltä kun yhden ambulanssi auton ja sellasen kalastus pelin. kummit ja mummit ostaa sit jotain. kyllä minäkin ihmettelen tuota teijän lahjojen määrää...
Mun 4v poika saa:
-meiltä: avaruuslampun, transformerseja, pikkulegoja
-sukulaisilta: lisää pikkulegoja (niitä ei ole meillä entuudestaan juuri ollenkaan), avaruuskirjan, vaatteita, Mauri Kunnaksen kirjan, kalapelin, Brio junaratapaloja, ehkä vielä jotain muuta pientä.