Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten eteenpäin tilanteessa, kun tuttu mies antoi pakit? olen niin nolo!

Vierailija
15.12.2012 |

luulin tunteita molemminpuolisiksi ja tein aloitteen. lopputulos oli kieman lupaavan alun jälkeen se, ettei miestä kiinnosta.

kertoi aika suoraan ja tylysti, vaikka en ahdistellut mitenkään.

nyt ahdistaa ja nolottaa, koska tapaan miehen töissä lähes päivittäin. tunnen oloni niin nollaksi.

miten eteenpäin tästä? mitä olette itse tehneet?

ei huvittaisi puhua enää sanaakaan koko tyypille, varsinkin kun antoi ensin itse ymmärtää, että kiinnostusta mua kohtaan on.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan COOL etkä mitenkään rupea välttelemään häntä. Päivä päivältä helpottaa noloutesi! Usko vaan!!!

Vierailija
2/19 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ystävällinen viestit sitä, ettet tehnyt aloitetta hääkellot mielessä vaan kevyellä kiinnostuksella. Kevyt kiinnostus vaihtaa kohdetta useasti. Miehet ymmärtävät näitä tilanteita paremmin kuin naiset, joten miehenä hän samaistuu pakkien saantiin ja tulkitsee ei-välttelevän käytöksesi sillä, ettet ollut hänestä kuitenkaan niin kiinnostunut, että tilanne olisi kannaltasi erityisen nolo.

Ole iloinen, että uskalsit ottaa tunteista selvää. Nyt vain nokka kohti uusia tuulia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on, mutta kannattaa.

Vierailija
4/19 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ole niin kuin ennenkin. Älä välttele häntä tms, Yritä löytää jotain muuta kiinnostusta - haaveile vaikka jostain näyttelijästä äläkä koskaan enää pohdi sitä miestä.

Jos joku jotain jutusta kuulee, niin vaan vähättelet tapausta, mutta älä liikaa selittele. Siis yksi lause ja se siitä.

Vierailija
5/19 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ihan samaa..!

[quote author="Vierailija" time="16.12.2012 klo 19:15"]

niin kuulostaapa mies aika itserakkaalta! Siis että mies olettaa että olet hänestä kiinnostunut ja torjuu sut vaikkei aihetta oliskaan.

[/quote]

Vierailija
6/19 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suoraan ehdottanut mitään, kahvilla kävimme muutaman kerran mutta se oli ennemmin sellaista yleistä tuökavereiden kahvittelua, kos ymmärrätte.

läheteltiin viestejä molemmin puolin ja juteltiin töissä, sävy oli selvästi kiinnostusta osoittava molemmilta. ja kuten sanottua mies oli itsekin välillä aloitteellinen.

siksi ottaakin niin päähän, että ilmoittaa ettei kiinnosta siinä mielessä.

olisi vaan jättänyt rauhaan niin viesti olisi mennyt perille. ärsyttää, että olin koko tyypistä edes kiinnostunut.

Vierailija
7/19 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kuitenkin mielessäsi enemmän kiinnostunut, siis haaveilitko seurustelusta jne? No, kuitenkin mies olisi toki voinut vaan hiivuttaa nuo jutut ilman erillistä ilmoitusta mutta jos se on kovinkin hyvännäköinen ja monen naisen unelma niin varmaan se sitten oletti että olet jo ihan rakastumassa kohta, vaikkei näin olisikaan ollut. Mutta ei tuosta tarvitse nolostua, oot vaan niin kuin et olisikaan ja suhtaudut mieheen kuin kehen tahansa niin se ei ainakaan ajattele, että olisit kovin murskana ilmoituksesta..

Vierailija
8/19 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ne vaan ei ymmärrä sellaista sanaa kuin hienovaraisuus/hienotunteisuus. Mitä muuten vastasit hänelle?

Se hyvä puoli hommassa ainakin on, että nytpäs tiedät asian, eikä sinun tarvitse tuhlata voimavarojasi miehen pohtimiseen. Olisihan sekin ärsyttävää, jos mies antaisi ristiriitaisia signaaleja ja koko ajan joutuisit pohtimaan, että onko kiinnostunut vai ei.

Vierailija
9/19 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/19 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetas olla sen jälkeen samoissa hommissa kun olet eronnut (eikä mitenkään nätisti edes) kuuden vuoden yhdessä olemisen jälkeen miehen kanssa ja näette lähes joka päivä töissä.... Se se vasta nimitääin kivaa on!

Vierailija
11/19 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kannustavista kommenteista ahdistaa silti huominen työviikko yhä. ja miehen kohtaaminen.

tapsimme kun mies aloitti työt samassa paikassa puoli vuotta sitte. tutustuimme ja ihastuin heti. mies oli mukana ja vaikutti kiinnostuneelta, mielestäni oli kivaa ja kahvillakin kävimme pari kertaa.

nyt sitten yhtä äkkiä kertoi ettei ole musta siinä mielesä kiinnostunut, tiedoksi vaan. on joku nainen myös tähtäimessä ilmeisesti.

olisin kyllä ilman erillistä olmoitustakin ymmärtänyt jättää tyypin rauhaan, jos tunnelma olisi hiipunut.

en siis todella roikkunut perässä tai ahdistellut. tuntuu typerältä että mies edes koki tarpeelliseksi ilmoittaa ettei kiinnosta, koska en ehdotellut edes mitään, pidin vain mielestäni hauskaa flirttailua yllä. jossa siis oli mukana ja välillä aloitteellinen myös.

mikä nöyryytys.

Vierailija
12/19 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nainen.

Vierailija
13/19 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kannustavista kommenteista ahdistaa silti huominen työviikko yhä. ja miehen kohtaaminen.

tapsimme kun mies aloitti työt samassa paikassa puoli vuotta sitte. tutustuimme ja ihastuin heti. mies oli mukana ja vaikutti kiinnostuneelta, mielestäni oli kivaa ja kahvillakin kävimme pari kertaa.

nyt sitten yhtä äkkiä kertoi ettei ole musta siinä mielesä kiinnostunut, tiedoksi vaan. on joku nainen myös tähtäimessä ilmeisesti.

olisin kyllä ilman erillistä olmoitustakin ymmärtänyt jättää tyypin rauhaan, jos tunnelma olisi hiipunut.

en siis todella roikkunut perässä tai ahdistellut. tuntuu typerältä että mies edes koki tarpeelliseksi ilmoittaa ettei kiinnosta, koska en ehdotellut edes mitään, pidin vain mielestäni hauskaa flirttailua yllä. jossa siis oli mukana ja välillä aloitteellinen myös.

mikä nöyryytys.

Niin, jos kyse ei ollut muusta kuin kevyestä flirttailusta, niin mitä pahaa siinä on, että mies asiasta ilmoitti ettei halua enää sellaista? Jos hänellä on vaikka uusi nainen kiikarissa eikä halua siksi jatkaa.

Vierailija
14/19 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertakaikkiaan. Nyt olet vain ihan niin kuin ennenkin. Tuollaista sattuu työpaikoilla tuon tuostakin, kuten ehkä tiedätkin.

Menee sitä paitsi muutama kuukausi ja mainittu mies alkaa vonkua takaisin :) Tätäkin sattuu työpaikoilla tuon tuosta.

Vierailija
15/19 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuulostaapa mies aika itserakkaalta! Siis että mies olettaa että olet hänestä kiinnostunut ja torjuu sut vaikkei aihetta oliskaan.

Vierailija
16/19 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatun nostonen asia että sanoi suoraan, harva oikeasti sanoo.

Monet haukutaan kusipäiksi ym vaikka ovat olleet vain reiluja ja kertoneet niinkuin asiat on ( siis miehet) vaikka kuinka yrittäisit ns kauniisti sanoa on pakit on aina pakit eikä niitä saa hienotunteisesti saa sanottua.

aikoinaan tuttuni kertoi eräälle naiselle että ei voi aloittaa suhdetta tai vastaavaa koska on sen naisen ex miehen paras ystävä. Nainen kuittasi kusi_P_--- ja että kaikki miehet ovat samanlaisia.

Omastamielestä kyseinen mies oli reilu kun sanoi suoraan että "olet nättti tyttö mutta en voi lähtä yöksi, tiedät että olen ex ******** paras ystävä ja tiedät että kerron asiat suoraan".. " Kusi**ä mikä kusi**ä tuli uudestaan vastaukseksi

Vierailija
17/19 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pokasin yhtä kaveriporukkani miestä huonolla lopputuloksella viime kesänä. Takana tosin monta vuotta molemminpuolista vihjailua, non-verbaalista viestintää ja silmäpeliä monta vuotta. Mies kehui monesti kuinka ihana ja kaunis olen, ja yhteiset kaverit heitti monesti vitsiä, että varmaan päädymme vielä joskus yhteen. Vietimme joskus yönkin yhdessä. Pohjaa siis minun uskomukselleni siitä, että miestä kiinnosti, todellakin oli.

Mutta pakithan sain, ja vielä aika raivokkaat :D Minä itkin ja mies valitti... Kyllä myöhemmin nolotti, mutta yhdella napakalla keskustelulla ja muutamalla nololla tapaamisella siitä selvittiin :D

Nyt ollaan taas samssa "vilkuilutilanteessa", mutta toisten en tämän miehen suhteen aloitetta enää tee. Parempi pitää ihan vaan ystävänä.

Vierailija
18/19 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhaa ketjua. Tuli ap:n kertomuksesta mieleen ihan opiskeluaikojen tuttu. Kävimme kerran viattomilla treffeillä, hän taisi olla minusta kiinnostunut, minä lähdin enemmänkin kaverina mukaan. Sitten pari VUOTTA myöhemmin luulin juttelevani hänen kanssaan ihan arkipäiväisesti. Yhtäkkiä hän tokaisi, että kuule sä olet ihan kiva tyyppi mutta ei meistä tule koskaan paria.

Olin että ok, kiva on kerroit, minä jo luulin...

Vierailija
19/19 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet usein luulevat liikoja itsestään vaikka haluaisi lähteä ulos vain kaverina.