Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pohje yhtä läski kuin reisi

Vierailija
15.12.2012 |

Ihan hirveää, kunnon tunkkijalat. Mitä mä teen? laihdutan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän olis tehokas pohkeiden muokkaaja?

Vierailija
2/9 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä voi pienemmiksi veistääkään. Lihavilla on usein myös isot pohjelihakset, koska keho on joutunut koville isoa massaa liikutellessa. Ei niistä jaloista varmaan koskaan mitään pesäpallomailoja tule, mutta tarvitseeko tullakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan normaalipainon rajoilla, mutta jostain syystä pohkeet ovat ottaneet massaa kunnolla. En vaan tiedä minkälainen muokkaus auttaisi. Teen seisomatyötä, liekö vaikuttanut asiaan?

Vierailija
4/9 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit

Vierailija
5/9 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mielettömät pohjelihakset ja niin on ollu mulla aina. Vasta juteltiin jumpparin kanssa siitä ja se johtuu ainakin mulla siitä, että jotenkin vaan käytän jalkojani niin, että se pohjelihas tekee enemmän töitä kuin reisilihas ja siksi se on niin massiivinen pallukka. Ei sille voi mitään.

Jumppari kertoi, että hänellä on kanssa iso pohjelihas, mutta toki sille se on ihan ok kun on mies.

Mulla vois mieluummin olla siro pohje ja paksumpi reisilihas, jos saisin valita :)

Jos ap. olet sitten oikeesti "läski" painon pudotus on sulle ainoa ratkaisu.

Vierailija
6/9 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi voisi kokeilla treenata reisi- ja pakaralihaksia, niin jalat voisivat näyttää vähän tasapainoisemmilta.

Vierailija
7/9 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mielettömät pohjelihakset ja niin on ollu mulla aina. Vasta juteltiin jumpparin kanssa siitä ja se johtuu ainakin mulla siitä, että jotenkin vaan käytän jalkojani niin, että se pohjelihas tekee enemmän töitä kuin reisilihas ja siksi se on niin massiivinen pallukka. Ei sille voi mitään. Jumppari kertoi, että hänellä on kanssa iso pohjelihas, mutta toki sille se on ihan ok kun on mies. Mulla vois mieluummin olla siro pohje ja paksumpi reisilihas, jos saisin valita :) Jos ap. olet sitten oikeesti "läski" painon pudotus on sulle ainoa ratkaisu.

Mistäköhän tiedän kumpaa toi pohje on? Siis läskiä vai lihasta. :| Onko sulla "levossa" se pohje ihan kivikova?

Vierailija
8/9 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi voisi kokeilla treenata reisi- ja pakaralihaksia, niin jalat voisivat näyttää vähän tasapainoisemmilta.

Vierailija
9/9 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti tosi tosi isot eli kohtalotovereita kyllä on. ärsyttää kun en oo edes mikään hirveä läski, mutta isot jalat saa mut vaikuttamaan isommalta kuin oonkaan.

pohkeeni kokoon on kai vaikuttanut geenien lisäksi se, että olen tanssinut koko ikäni ja sellaista lajia, joka ottaa nimenomaan tosi paljon alakroppaan. tällä hetkellä en käy säännöllisesti salilla, mutta muistan kun kävin niin pohkeet kyllä pieneni parissa kuukaudessa. tai no, ei varsinaisesti pienenneet, mutta niistä tuli kivemman muotoiset.