Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lankaa huovuttamiseen?

Vierailija
15.12.2012 |

Lapsi sai idean että kutoisi mummolle lahjaksi jotain. Päätyi huovutettavaan pannunaluseen. Nyt langat pitäisi löytää NOPEASTI. Apua! Mistä lähteä etsimään? Löytyykö pk-seudulta kauppaa missä myydään huovutukseen sopivaa lankaa ja olisi auki huomenna sunnuntaina. Muutkin vinkit otetaan vastaan :)

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/13 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/13 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse olla mikään lankakauppa edes.

Vierailija
6/13 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään huovuttaminen on niin suosittua, että kaikissa tavarataloissa, joissa myydääb esum, Novitan lankoja on useita huovutukseen sopivia lankoja. Nopea tapa tehdä on pesukonehuovutus, jolla saadaan tosi kivoja juttuja! Voi kutoa tai virkata ja pestä sitten koneessa - muista laittaa levälleen jonkin kankaan sisään ja kääri rullalle. Sitten voi vain laittaa kankaan päälle, rullata ja pestä sitten!

Vierailija
7/13 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on niin kiire ja vituttaa julmetusti, kun joutuu huomenna lankaostoksille, kutomaan sen pannunalusen (lapsi jättää kesken/mokailee) ja vielä kutistamaan sen koneessa. Olis vittu ollut muutakin puuhaa ;)

Vierailija
8/13 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ala kutomaan tms, vaan laita kasaan syherölle alustalle ja pese sitten - lapsikin osaa, eikä tartte käyttää paljon aikaa ja tuleepahan ainakin lapsen näköinen! Mut ostamaan toki joudut....

Vierailija
9/13 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai se meidän vika ole, jos sua ottaa päähän lapsesi saamattomuus ja sun kiireesi. Me haluttiin sua auttaa ja ei olla ansaittu edes kiitosta? Tosi mukava tunne nyt mulla, kun autoin sua :(

Kiittää ei voi,kun on niin kiire ja vituttaa julmetusti, kun joutuu huomenna lankaostoksille, kutomaan sen pannunalusen (lapsi jättää kesken/mokailee) ja vielä kutistamaan sen koneessa. Olis vittu ollut muutakin puuhaa ;)

Vierailija
10/13 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kiitoksia Novita vinkistä. Novitan sivuilta löytyi myös tarpeisiin sopivia ohjeita. helpottava kuulla että lankojen hankkiminen onnistunee jo huomenna.

Oikeasti olen iloinen lapsen ideasta. Suunnittelee jo useamman patalapun tekemistä. Uskon, että ihan kivan patalapun saa tehtyä. Huomenna siis lankaostoksille. Huovuttaminen on meille täysin uusi juttu. En ole mikään käsityöihminen langat ja puikot olen lahjoittanut pois vuosia sitten... en uskonut että 12v poika innostuu neulomisesta :)

Oliko aloituksen rivien välistä jotenkin luettavissa vittuuntuminen lapsen ideaan? vai mistä kumpuaa tämä saamani vittuilu? Hauskaa joulua teillekin.

Ap

Vierailija
11/13 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittää ei voi,

kun on niin kiire ja vituttaa julmetusti, kun joutuu huomenna lankaostoksille, kutomaan sen pannunalusen (lapsi jättää kesken/mokailee) ja vielä kutistamaan sen koneessa. Olis vittu ollut muutakin puuhaa ;)

Paljon kiitoksia Novita vinkistä. Novitan sivuilta löytyi myös tarpeisiin sopivia ohjeita. helpottava kuulla että lankojen hankkiminen onnistunee jo huomenna.

Oikeasti olen iloinen lapsen ideasta. Suunnittelee jo useamman patalapun tekemistä. Uskon, että ihan kivan patalapun saa tehtyä. Huomenna siis lankaostoksille. Huovuttaminen on meille täysin uusi juttu. En ole mikään käsityöihminen langat ja puikot olen lahjoittanut pois vuosia sitten... en uskonut että 12v poika innostuu neulomisesta :)

Oliko aloituksen rivien välistä jotenkin luettavissa vittuuntuminen lapsen ideaan? vai mistä kumpuaa tämä saamani vittuilu? Hauskaa joulua teillekin.

Ap

Vierailija
12/13 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viesti nro 7 missä ihmetellään kun ei kiitosta. siihen aikaan olen tutkinut novitan sivuja.

viesti nro 9 "kiittää ei voi" -viesti ei ole Ap:n kirjoittama.

Mutta suuri kiitos niille jotka oikeasti ovat auttaneet.

Ap

Vierailija
13/13 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankamaailma Nordia on isoin ja tod.näk. halvin vaihtoehto. Avoinna myös sunnuntaisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi