Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävimmät asiat talvessa

Vierailija
15.12.2012 |

Hei, minä vihaan talvea. Muita? Mikä on talvessa mielestäsi ärsyttävintä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perseestä

Vierailija
22/28 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän talvesta. Lumi tekee kaikesta tunnelmallista, pääsee hiihtämään ja laskettelemaan sekä raikkaassa ilmassa on mielekästä lenkkeillä ja olla ulkona. Miksi ette osaa ajatella näitä positiivisia puolia?

Plus että mä inhoan hiihtämistä ja laskettelua. Ja tykkään vihreydestä ja lämpimyydestä paljon enemmän kuin kylmyydestä ja valkoisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 kanssa.. KOKO talvi. Perseestä.

Vierailija
24/28 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti niin kamalaa, niin miksi ihmeessä ette muuta pois? Miksi kärsiä vuodesta toiseen?

Vissiinkään kovinkaan monella ei ole mahdollisuutta noin vain muuttaa pois, vaikka kuinka ahdistais talvi! Ennemmän kuin talvea, vihaan sunkaltaisia kusipäitä!

Vierailija
25/28 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvesta valittavat ihmiset. Asumme Suomessa, täällä on talvi. Siitä kannattaa päästä yli tai muuttaa muualle. Negatiivinen asenne pilaa elämän.

Vierailija
26/28 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän talvesta. Lumi tekee kaikesta tunnelmallista, pääsee hiihtämään ja laskettelemaan sekä raikkaassa ilmassa on mielekästä lenkkeillä ja olla ulkona. Miksi ette osaa ajatella näitä positiivisia puolia?

Minkä takia se on niin vaikea tajuta, että joitain asioita voi ja SAA ihan rauhassa inhota. Ei aina tarvitse etsiä niitä positiivisia juttuja. STNA!

Vierailija
27/28 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvesta valittavat ihmiset. Asumme Suomessa, täällä on talvi. Siitä kannattaa päästä yli tai muuttaa muualle. Negatiivinen asenne pilaa elämän.

Luuletko, että me tähän ketjuun kirjoittaneet valittaisimme talvesta nonstoppina? Luuletko, että joka päivä tuskailisimme sitä miten tämä talvi on niin kamalaa ja antaisimme talven pilata jokaisen päivämme?

Jos täällä on ketju "mitä asioita vihaat talvessa" niin pitäisikö tästäkin väkisin vääntää jotenkin helvetin positiivinen? :D

Vierailija
28/28 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastavat maidensa ilmastoja aina ja iankaikkisesti, eivätkä esim valita tappavasta kuumudesta jne? Muualle muutto -huutelut ei osoita muuta kuin vitunmoista typeryyttä, sori vain. Minä ainakin ihan rauhassa vihaan rakkaan isänmaani talvea, vaikka kuinka sen ymmärränkin, että asialle ei juuri mitään ole tehtävissä. Eikä talven vihaaminen kyllä pilaa koko elämääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän