Totuus Moviestarplanetista!
Nyt tuli ihan paha mieli, kun sinisilmäisenä päästin tyttäreni noin kuukausi sitten liittymään viattoman näköiseen moviestarplanettiin... :( koska tämmöistä kuulin tytön suusta( korjattu selvemmäksi ja lyhemmäksi kyllä ):
Moviestarplanet on epäreilu paikka, siellä syrjitään aloittelijoita ja vain VIPit voivat tulla kuuluisaksi. Moni myös olettaa, että kaikki VIPit ovat kivoja, vaikka monet niistäkin ovat huijareita. Chathuoneet ovat täynnä tyttöhahmoja, jotka kilpailevat poikien huomiosta vähentämällä pikselihahmojen vaatteita ja puhumalla likaisia. Sensurointi ei toimi ja kiertoilmauksia käytetään kaikesta. ' alax ' on yleisin lause. Ja virtuaaliseksi on vauhdissaan.
Sovittiin yhdessä tytön kanssa, että juttelee moviestarplanetissa vain muuton takia kauaksi jääneiden kavereiden kanssa niin kauan kunnes saadaan mese meidänkin koneella toimimaan ja sitten poistetaan tuo kirottu MSP tili.
Mitenkäs teidän lapset? Oletteko mitään kysyneet?
Kommentit (29)
ei se moviestarplaneetta nyt niin kamala paikka ole ja mitä oon itte kattonu lapsieni touhuja sielläniin mitään tollasta en oo päässy todistamaan. muutenkin siellä on paljon mukavia tyyppejä ja mun lapset kertoo, että ne aina pyytää kaveriks sellasia, jotka on saanut palkinnon kiltteydestä ylläpidolta. esim. no yks joka jäi mieleen oli sellane tosi ihana ja sulone 12v poika, joka ihan kiels mun tyttööni kertomasta mitään. tais olla nimimerkiltään Huey Lewis tai joku semmonen.
Siis ei voi olla todellista. Ei se moviestarplanet nyt niin kamala paikka ole! Ja nyt vähän liiottelet, jos hän on sanonut ruman sanan niin sano ettei sellaisia sanoja saa käyttää! Ja sitä paitsi lapseni on moviestarplanetissa eikä ole varmastikkaan kohdannut mitään ihmeellisempää kuin pelissä Alax??!
Nimimerkki Huey Lewis viittaa keski-ikäiseen mieheen
MoviieStarPlanet on paras paikka. Oon siel VIP! Mun nimi on...No, ketä kiinnostaa mikä mun nimi on?
Totta iha hirvee paikka mun tytöttöjen kamat ryövättiin siellä
Ei siellä enää voi kertoa omaa nimeä, ikää, tai muita henkilökohtaisia tietojaan. KOSKA siellä on moderaattorit jotka pitävät huolta, ettei omia tietojaan kerrota muille.
Joten TURHA huolia! :)
Eikös tuo ole alle 11v lasten pelipaikka netissä?
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 07:49"]Eikös tuo ole alle 11v lasten pelipaikka netissä?
[/quote]
On noin 7-11v.
MovieStarPlanet on ihan turvallinen paikka (: Itseasiassa "MSP" on tarkoitettu 8-15 vuotiaille lapsille. Näin ainakin luki infossa. Moderaattorit poistavat aikuiset pelaajat.
Tässä teille vahemmille :-) : http://info.moviestarplanet.fi/vanhemmat.aspx
Te 8-9 vuotiaat tytöt voisitte vähän rajoittaa käytöstänne (:: "Vittu" ja "paska" eivät ihan sovi ikäisillenne.
VIP-Infoa :
VIP-Jäsenyys tosiaan maksaa. Mahdollisia VIPpejä ovat viikon, kuukauden ja vuoden. Lisävaihtoehtoina ovat tavallinen, super ja elite :-) "Ei-VIPpejä" ei todellakaan milläänlailla syrjitä. VIP-käyttäjille on joitakin etuja (esim. 1 timu päivässä, joitakin vaatteita jotka ovat vähän halvempia kuin "ei VIPeille")
MovieStarPlanetissa saa itse olla se elokuvatähti/tähti joka on itse halunnut olla :-) "Alax" -pyyntö ei mitenkään ole vaarallinen. Niinkuin oikeassa elämässäkin siellä hankitaan poikaystävä ja parhaat kaverit (:: Muistutan: Moderaattorit eivät anna kertoa osoitetta/puhelinnumeroa/sähköpostia, joten mitään vakavaa tästä ei voi tulla :)
MovieStarPlanet on täysin turvallinen :-)
Eli siis ei mitään pelkoa että lapsi "satuttaisi" itsensä.
Se on ilkee ja ei kiva.
Ookko ny ilone?
ihmiset on löytäny tän ja nii joudut sitte selittää niille sen koko jutun.
Moi oon 9v tyttö oon moves ja ne jotka pilkkaa movee on paskoi!!!
No kuules ämmä, oon 8v tyttö, ja oon movessa. Löydätte nimellä Whitelolz ja kuules mitä vittuu tuut siin höpöttää? Paska viesköön! <.<
Ei ole kamala. Totuus goSupermodelista on paljon pahempi kuin tuo. Nykyään on tarkemmat moderaattorit tuolla MSP:ssä, ehkä liian tarkatkin. Kiellettyjen sanojen listaa on muutettu ja on jäänyt melko pysyvä vika, joka nimetään hästägiksi. ######### Muuten MSP on oikein kiva paikka.
Mun tyttö on jutellut siellä jonkun pojan kanssa ja eilen tuli riitaa kun kielsin chattailyn. Onkohan nää oikeesti poikia vai jotain aikuisia? näkeekö sieltä keskusteluhistoriaa mistä ovat jutelleet? Pelkään että on kertonut oman nimensä..
Anteeksi..? Kahdeksan, ja kielenkäyttö tuollainen huh hoijaa.. ( Oon siis 11..) Moviestarplant ei ole todellakaan tuollainn, joten te ihanaiset äidit, voitte olla olematta huolissanne. Moviestarplanet on sellainen paikka, jossa voi löytää "besuja" ja "poikaystän" esim, mennä vaika treffeille.. Mutta ei sitä oikeasti aleta seurustelemaan.. Itse oon pelannut movea alkoaloista lähtien, peräti joko viisi vuotta, ja todella harvoin ollaan tultu puhumaan mitään likaisia yms,.. Muutenkin, se riippuu niin ihmisestä, että onko VIP kiltti vai ei. Nimittäin, itse olen VIP, ja annan erkkoja, eli erikoisia tervehdyksiä tuntemattomille, jotka maksvat minulle 15 timanttia. (On siis virtuaali rahaa, timantteja ja sc) Eli joudun itse maksamaan virtuaalirahaa siitä, että annan iloa muille. Iahan vain siksi, ett muistan mltä itse tuntui olla se pieni 7v tyttö, joka pelasi movea eikä "ikinä" saanut VIPiä. (Muuten niistä erkoista saa 500sc eli 500e virtuaalirahaa) Ja niin. Jos movessa on jotain alittettvaa niinei tarvitse pelata, eikä myöskään valittaa.. Jookos? (:
joo, kyllä näkee keskusteluhistorian. päättele ite miten, stalkkeri
... Eikös se vain yhdistynyt Skypen kanssa? Vai apua, oonko mä nyt jäljessä.