Laita vain kulta ihan kunnolla sisään
Minusta takaapäin lusikka-asennossa rakastelu on yleensä kivaa. Naisystäväni vain valittaa, että penis ei yllä siinä syvälle ja kutittaa vain aivan tussun alkusenttejä. Penikseni on ns. normipenis eli noin 15 cm pitkä.
Onko naiset asia tosiaan noin kuin naisystäväni väittää? Kuinka pitkä penis riittää tuossa asennossa?
Kommentit (23)
Lusikassa on se hyvä puoli, että miehen kädet jää vapaaksi ja toisella kädellä voi vatkata nisiä ja toisella pillua. En tiedä sitten kuinka tuon koon kanssa lienee.
Tavara pitää laittaa ihan kunnolla tyrkylle, niin pienempikin muna menee syvemmälle. Pitää ihan kunnolla taittaa selkää ja jalkoja eteenpäin. Lisäksi mä ainakin korjaan itseäni sellaseen asentoonm, että muna tuntuu tökkivän just eikä melekein oikeaan nannapaikkaan.
Hyvin on tällä 17 senttisellä pärjännyt lusikka-asennossa. Naiset kiittelee niin, että oikein pahaa tekee. Pelkään ylpistyväni.
Peniksen on hyvä olla normaalia suurempi, jos lusikassa touhutaan. Näin ainakin oman kokemukseni perusteella. Muuten ei tunnu missään.
Kyllä tuntuu pienenmpikin, jos nainen puristaa pakaransa tiukasti yhteen ja laittaa reidet ristiin. Tuntuu meinaten silloin tosi tiukalta.
Klitoriksen ja rintojen hyväily lusikka-asennossa on tärkeämpää kuin kalun koko. No, tietysti alle 15 senttinen ei tunnu niin paljoa kuin yli 15 senttinen, mutta ei se välttämättä ratkaise nautinnon laatua. Muistakaa miehet hyväillä rintoja. Ne jää useimmalta huomiotta nainnin tuoksinassa.
Kädet rinnoille, niin orgasmit tulevat nopeasti ja voimakkaina. Taitaa osalla miehistä jäädä tuo rintojen huomiointi esileikkivaiheeseen, jos siinäkään tarpeeksi.
Klitoriksen ja rintojen hyväily lusikka-asennossa on tärkeämpää kuin kalun koko. No, tietysti alle 15 senttinen ei tunnu niin paljoa kuin yli 15 senttinen, mutta ei se välttämättä ratkaise nautinnon laatua. Muistakaa miehet hyväillä rintoja. Ne jää useimmalta huomiotta nainnin tuoksinassa.
Täällä 14-15 senttisellä ei mitään ongelmaa. Onko sun naisella vaan hillitön rasvaperse kun yltää vain huulille?
Täällä 14-15 senttisellä ei mitään ongelmaa. Onko sun naisella vaan hillitön rasvaperse kun yltää vain huulille?
Muhkea on, mutta ei se varmaan siitä ole kiinni. Hänen suosikkinsa on lähetyssaarnaaja ja väittää tosiaan, että lusikassa ei mene tarpeeksi syvälle.
Minulla on kaksitoistasenttinen eikä vielä kertaakaan ole ollut vaikeuksia saada orgasmia lusikka-asennossa. Kyllä se tulee, kun höylää vain tarpeeksi.
Minulla on kaksitoistasenttinen eikä vielä kertaakaan ole ollut vaikeuksia saada orgasmia lusikka-asennossa. Kyllä se tulee, kun höylää vain tarpeeksi.
Niinpä, mutta kysypä naiseltasi tuntuuko missään.
Mielestäni lusikka-asento on yksi parhaista rakasteluasennoista. Pidän myös siitä, kun mieheni on päällä eli lähetyssaarnaajasta ja siitä, kun itse olen päällä.
Miehelläni on keskikokoinen penis eli noin 16 senttinen ja saan hänen kanssaan tavallisesti orgasmin lusikka-asennossa, kun hän samalla hyväilee rintojani ja häpyäni.
Kaiken a ja o on, että nainen pitää reitensä tiukasti yhdessä ja liikuttaa sitten lantiotaan siten, että klitoris saa hierontaa. Kyllä tulee.
16 cm on selvästi keskikokoa isompi.
Miehelläni on keskikokoinen penis eli noin 16 senttinen ja saan hänen kanssaan tavallisesti orgasmin lusikka-asennossa, kun hän samalla hyväilee rintojani ja häpyäni.
jos nainen ei osaa, niin se ei vaan osaa. Sama se on takaapäin pöytää vasten. Ei se auta, vaikka laittais otsan pöytään jos värkkiä ei työnnä yhtään taaksepäin ja taivuta selkää.
Miten siltä voi kysyä, kun se yleensä nukkuu silloin kun lopettelen?
Juuri näin, naisen pitää opetella työntämään pillu kunnolla törrölle taaksepäin, se on sitä paitsi todella kiihottavan näköistäkin.
Käytä hohtimet kaivoon asentoa ja pulma on rarkaistu.
Hmmm, pitää oikein vähän miettiä. No, kyllä sen 15-senttisen pitäisi riittää edellyttäen, että stondis on kova. Puoliveltto 15-senttinen myös lyhenee aikas paljon, joten sellainen ei taida kyllä riittää.