Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen mielikuvan mittani herättävät? Pituus 170, paino 78,

Vierailija
14.12.2012 |

vaatekoko 40-42. Kuppikoko 80 D tai 75 E. Hartiat ja lantio samaa leveyttä, vyötärö kapeampi.

Painoni on noussut lääkityksen myötä, ja minulla on jonkinlainen vartalokriisi. Ennen painoin 70 kg. En oikein tiedä, joko tässä pitäisi ruveta pitämään itseään lihavana?? En tosiaankaan ole laiha, mutta omasta mielestäni en läskikasakaan.

Mitä mieltä mitoista?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väitä ettetkö voisi olla terve ja kivan näköinenkin, mutta ehdottomasti liian tukeva.

Vierailija
2/13 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yrittää liikaa peitellä tosi löysiin vaatteisiin saattaa näyttää pullealta vaikkei olisikaan. Muuten ei mitenkään hirmu paljon ole painoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no riippuu siitä mihin ne kilot kertyvät.

Kuulostaa kuitenkin siltä että sulla on paino kertynyt lantionseudulle, joten luultavasti et näytä pullealta.

Tuttuni on samoissa mitoissa, mutta hänellä paino on vyötäröllä joten hän on hieman pullukka.

BMI:n mukaan olet lievästi ylipainoinen.

Vierailija
4/13 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin että ole kade, 170/100kg

joten jos olisin sun kokoinen olisin onnellinen!!

jos olet itseesi tyytyväinen nyt älä vahingossa anna itsesi lihoa, on karu hetki tajuta että on hirveä sotanorsu eikä lakkaa ihmettelemästä miksi oi miksi päästi sen tapahtumaan!! vaaka kertoo sulle totuuden ja sä teet sillä mitä haluat.

Vierailija
5/13 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis olen kade..

Vierailija
6/13 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen, että onpas sulle kertynyt raskauskiloja. Itse painan nyt 71kg, joista 10 raskaudesta johtuvia. Olen 174cm pitkä. Ylimääräiset kilot vaikeuttaa liikkumista, joten jaksamista sulle.

Vierailija
7/13 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minua todella ahdistaa, että olen niin läski.

Vierailija
8/13 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 168 ja painan 82 kg, vaikka luulen itse ja vaatekaappini mukaan painan jotain 72kg.

No, nahkahousuja en ole yrittänyt päälle muutamaan vuoteen, ihan hyvästä syystä varmaan...

En koe ollenkaan olevani läski, saatika että ahdistais! Mitä riukukeppeja ja vyötäröttömiä/pyllyttömiä tikkuja täällä seilaa?

Muodot kohdalleen ja kivat vaatteet päälle, sitten hymyä naamaan, niin kyllä lähtee.

Ei mitään ongelmaa kuule.

Vierailija
9/13 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan tyytyväinen itseeni. Pitäähän sitä nyt vähän muotoja olla.

Vierailija
10/13 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnilleen tämän kokoinen olen.

http://kroppsbild.files.wordpress.com/2010/08/kropb.jpg

13

Vierailija
11/13 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et läski.

Vierailija
12/13 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuntisit itsesi väärän kokoiseksi, vaikka mitä tahansa lukemaa muutettaisiin. Elät mittanauhan ja peilin kanssa.

Vierailija
13/13 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa paino aika hurjalta ja on vaatekokokin iso. Mutta eihän se tarkoita, että olisit pahannäköinen. Minkälaiset mitat sulla on, ne kertoo paljon enemmän.

Linnanjuhlia katsoessa huomasi, että pulskempikin nainen näyttää usein tosi hyvältä jos vyötärö vaan on kapeampi. Itse vaan haluan olla hoikemmassa kunnossa, en viihdy pyöreämmässä kropassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä