Cheek vai Ville Valo?
Kommentit (39)
Mut hei, joku maitonaama pullaposki Cheek, come on, älytöntä edes verrata.
edes vähän kypsempi mies,
karisma vailla vertaa
Muhun vetoaa enemmän itsestään huolehtivat sporttiset miehet joten vastaus on Cheek.
Viile Valo näyttää rapakuntoiselta narkomaanilta no thanks.
jos noista kahdesta olisi pakko valita.
Muhun vetoaa enemmän itsestään huolehtivat sporttiset miehet joten vastaus on Cheek.
Viile Valo näyttää rapakuntoiselta narkomaanilta no thanks.
Muhun vetoaa enemmän itsestään huolehtivat sporttiset miehet, joten vastaus on Cheek.
Ville Valo näyttää rapakuntoiselta narkomaanilta, no thanks.
Olen huomannut, että Cheek-fanit on yleensä kauniita naisia ja ne Ville Valon naisfani...noh...ei nyt niin kauniita...
tai puhua tyypeistä samana päivänä; Cheek on ihana, loistava artisti, komea, fiksu ja söpö kun taas VV oksettava, ruma, rietas, kamalaääninen vinkuja niljake!
Eli vastaukseen on... Cheek. :)
nii? kumpi voittas kapakkatappelussa paljai nyrkei?
T: 11cm mies
mutta jos jaren av-mamma-fani ja villen av-mamma-fani ottelevat paljain nyrkein, niin kumpi voittaa? ja kutsutaanko paikalle poliisin lisäksi ambulanssi vai hautausauto???
Mieletön karisma. Mistäköhän matalaääninen Valo muuten on ollut VINKUJA? :D
Cheek ei iske muhun yhtään, ei ulkonäöltään eikä karismaltaan. Villessä taas on vetoavaa karismaa, salaperäisyyttä jne.
Ville Valoon en koskisi edes pitkällä tikulla!
En nyt keksi, mitä "naismaista" tuossa on. Ja vaikka olisikin, ei minua androgyynisyys haittaa lainkaan.
ja helvetin seksikäs rako hampaiden välissä, hihii
Cheek, tietysti!!! Ville Valoon en koskisikaan.
Mun ei tarvinnut valita. Toinen ei ollut niin tunnettu silloin. Kivoja poikia :)
Siellä joku siiderivalas uhoaa? :D