Palkan riittävyydestä avautuminen,
ensimmäiseni ja viimeiseni, mutta pakko nyt myöntää, ettei naurata, kun pakolliset laskut maksoin ja pari ns ylimääräistä, niin tililleni jäi huikeat 200 egee...
No, onneksi tässä kuussa tulee vielä n 600 lasten tukiaisia...
Kommentit (9)
En tiedä, kauanko mua nappaa...
ap - irtisanoutuahan en voi itse
ja lapsen hoitomaksun jälkeen käteen jää rapiat 300euroa enemmän. Kyllä mietityttää oisko ne päivät sittenkin pitänyt käyttää loppuun...
ja lapsen hoitomaksun jälkeen käteen jää rapiat 300euroa enemmän. Kyllä mietityttää oisko ne päivät sittenkin pitänyt käyttää loppuun...
että jos saisin kenkää, häviäisin 400 egee kuukaudessa ja vapaata aikaa olis vähän toisella tapaa...
ap
että jos saisin kenkää, häviäisin 400 egee kuukaudessa ja vapaata aikaa olis vähän toisella tapaa... ap
kun työmatkakulut tällä hetkellä nielevät 240, joten tappiota olisi vain 160 egee, huoh!
Mulla jää laskujen yms jälkeen käteen 900 euroa ja joskus tuntuu et sekään ei riitä.
Mulla jää laskujen yms jälkeen käteen 900 euroa ja joskus tuntuu et sekään ei riitä.
Onneksi meillä on asiat vielä huonommin. Samassa tilanteessa ollaan muuten, mutta lasten tukiaisia tulee se reilu 200...
Mies saa tämänkin kuun pyöräillä töihin n.60km ja minä kävellä n. 10km. Ei auta itku markkinoilla.
Onneksi meillä on asiat vielä huonommin. Samassa tilanteessa ollaan muuten, mutta lasten tukiaisia tulee se reilu 200... Mies saa tämänkin kuun pyöräillä töihin n.60km ja minä kävellä n. 10km. Ei auta itku markkinoilla.
Jos teillä nyt 200 ja tulossa 200, pärjäähän sillä, mutta hauskaa se ei ole, kun ruokaa pitää saada ja mielellään jotain lahjaakin ostaa?
saan sosiaalitukia n.1500e kuussa joten arvaa kiinnostaako työnteko.