Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen roikkui ostoskärryissä

Vierailija
23.12.2012 |

Tapahtuipa tänään prismassa.

Olin ottamassa ostoksiani ja hanskojani kärrystä pois. Ihmettelin, kun tuntui että joku vetää kärryäni taaksepäin, siis kun tavaroitani oli vielä niissä.

Kurkkasin olan yli ja mitä näinkään. Joku mummoihminen roikkuu siinä työntöaisassa ja hymyilee.

Ilmeisesti hän tarvitsi kärryt mennäkseen ostoksille, mutta miksi ei ottanut jotakin niistä kymmenistä vapaista joita siinä vieressä oli.

En ymmärtänyt mummon käytöstä ollenkaan, miehenikin pyöritti päätään siinä vieressä. No kai mummolle tuli hyvä mieli, kun sai mun ostoskärryt.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolla ei ehkä enää pelitä täysin.

Vierailija
2/4 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottanut hyvää joulua! Näin sinullekin olisi tullut hyvä joulumieli. Päänpyörittely ym. oli turhaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon usein ihmisille et oota saat täst kärryt, kun nään et kaivelevat kolikoita kärryä varten. Kaikki pääsee helpommalla, toinen säästyy siltä etsimisen vaivalta ja mun ei tarvi työntää niit kärryjä paikalleen.

Vierailija
4/4 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki pari kertaa on käynyt niin, että kun irrotan otteeni täysistä kärryistä esim. auttaakseni vieressä kävelevää lasta, niin joku on jo napannut ne aivan kuin olettaen, että jos joku ei pidä aisasta kiinni, on ne vapaata riistaa. Olenpa kuullut senkin kommentin, että "mä luulin, että sä et tarvii näitä enää", vaikka kärryissä on noin 200 euron ruokaostokset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi