varattua naista
etsin tampereen alueelta. kiinostaako ketään varattu mies ihan vaan hauskanpitoon seksin merkeissä. ei mitään vakavaa vaan kerran hyvää toisillemme! oon hyväkäytöksinen ja luotettava. eli salassa pidetään kummankin eduksi. ritari@luukku.com
Kommentit (15)
laita mulle viestiä osoitteeseen jonka laitoin. tai sit kysy tässä mitä haluat tietää! postilla pysyis vaan noi uteliaat poissa moralisoimasta asiaa joste eivät tiedä mitään!
kerrohan isestäsi ja milloin voisimme tavata, ja oisko sulla paikkaa meille
oon 43v 182cm 90kg kestän katseen :) mulla ei ole paikkaa mutta kyllä sellainen löytyy jos tarvitaan. ens viikolla olis aikaa päivisin. aika salassa pitäis asia hoitaa tietenkin. olis helpompaa jos voisit jonkun salaisen meili osoitteen itselles hommata jos et halua omalla nimelläs toimia. laita viestiä ja katotaan miten edetään. kerro jotain myös itsestäs jos vielä haluat. voidaan tietenkin täälläkin toimia mutta aika vaikeaa kun aina löytyy porukkaa joka on parempaa kuin muut, omasta mielestään.
mä 38v. varattu nainen 167/63 vaalea, salarakasta pitäs löytää jo tälle illalle
no mulla olis aikaa tietenkin jo tänään. on pikkujoulut joista voin lähteä 10 aikaan. olisko sulla paikka
lähden muuten liikkeelle 17.30. eli sen jälkeen oon puhelimen netistä riippuvainen. saattaa siis kestää toi vastailu
lähden muuten liikkeelle 17.30. eli sen jälkeen oon puhelimen netistä riippuvainen. saattaa siis kestää toi vastailu
joudun siis lähtemään 5min kuluttua
voisin hakee sut mun luo klo 22 jostain ,mikä ois sulle sopiva paikka matkan varrelta, mutta olethan selvin päin
en ihan selvinpäin oo, mutta varmasti kunnossa seksiin. pitäiskö siirtää? lähden nyt. laita viesti jos kiinostaa tänään
Tai ihan vain hetkeen tarttumista. Luulen, että täältä löytyy järkevämpää seuraa, kuin epämääräisiltä deittisaiteilta. Ja lisäksi oikea paikka varatuille liittoon arkeentuneilla perheellisille.
Suomessa huonon itsetunnon omaavat ihmiset kauhistelevat sivusuhteita, mutta esim. ranskassa ihan normihommaa puolin ja toisin. Siellä ymmärretään välillä irrotella, että jaksetaan taas pitkässä liitossa. Ei ne vehkeet käytöstä kulu, korkeintaan virkistyy ;)
t:herrasmies treelta
30v 175/75 . varattu mies tampereelta, pisempään seksisuhteeseen. pistä mailiosoite jos kiinnostaa.
kiinnostaa kyllä