Otin kissan ja nyt ärsyttää
kaikki mitä se tekee. Menee pöydälle vaikka kieltää, joskus aivan selvästi suunnittelee kusevansa johonkin väärään paikkaan ja vaikka laittaa ruokaa, niin ei syö vaan pyörii silti jaloissa.
Ainoastaan nukkuessaan on siedettävä. Pääsee myös ulos halutessaan ja sitäkin se tekee koko päivän, puolen tunnin välein ulos ja taas kohta sisälle. Tällä hetkellä nukkuu keittiön pöydällä.
Kommentit (45)
Vielä muutaman vuoden 😲. Kissat elää kyllä ihan normaalistikin yli kymmenen vuotiaiksi-reilustikin. Kyllä kannattaisi ottaa noista asioista selvää jo ennen lemmikin hankintaa 😒.
Miten joku voi sietää kissoja? Omahyväisiä paskiaisia. Meillä oli kissa, lapset tykkäsivät mutteivat kuitenkaan hoitaneet. Minä olin se kuka ne kakat ja kuset siivosi nurkista. Onneks jäi palaamatta viimeisimmältä ulkoreissultaan, varmaan joku loukutti ja vääns niskat nurin.
Täällä myös kissa ärsyttää, etenkin jos väsyttää ja osasyynä on se, että kissa on mankunut illalla/yöllä oven takana (joka piti laittaa mankumisen takia kiinni) ja sitten kun herää, niin ensimmäisenä MÄÄÄYYY MÄYY MÄYY ja haisi koko kämppä paskalle, kun kissalla oli jääny kakka pyllyyn kiinni ja oli sen hinkannut vessan lattiaan. Voi että kun ottaa pattiin.
Epäilen, etten vain ole kissaihmisiä, mulla on ollut 17 vuotta kissoja ja nyt on viimeinen menossa, tuleehan sitä ikäväkin tietenkin, ei se nyt aina ärsytä, mutta myöskin helpottava tunne, kun ei ole enää yölläkiljujaa tai sellaista joka väkisin haluaa huomion just silloin kun sille sopii.
Vierailija kirjoitti:
kissat ovat hajuttomia, jos ne ovat terveitä. Eli käypä ap ell:n vastaanotolla. Toisekseen, tarkista kissan ruokavalio, tarkista ettei syöttämässäsi ruoassa ole viljaa, ja että lihan osuus on mahdollisimman suuri.
Kröhöm, kissatko hajuttomia? Nyt saatat elää pienessä harhauskossa, kyllä kissakodissa haisee, ja voimakkaasti haiseekin. Viime keväänä etsittiin asuntoa ja kierrettiin esittelyissä ja jokaisessa kissakodissa hajun huomasi jo eteisessä, ennen kuin edes tiesi että talossa on kissa. Saman olin huomannut jo aikaisemmin kahdella kaverillani, joilla on kissa.
Ja ei, en ole allerginen tai hajuherkkä eikä minulla ole mitään kissoja tai hajujakaan vastaan. Sanoinpahan vaan niin kuin asia on.
Ei perkele mitä juttua täällä taas. Terve ja oikein hoidettu kissa EI haise! Kissat ovat luonnostaan siistejä eläimiä ja nyrpistelevät mm. paskaiselle laatikolle. Kissojen vesi pitää vaihtaa usein ja ruoka-astiat pestä. Kissa ei ole mikään otus, joka vaan otetaan kun tekee mieli, siitä pitää huolehtia! Meillä on 3 sisäkissaa eikä varmasti haise. T. Vastuulliset kissanomistajat.
Kissa itsessään ei haise, mutta kyllä sen paska ja kusi haisee ihan niinkuin muillakin eläimillä, jälkimmäinen aika pahastikkin. Ja kaikki kissat eivät peitä jätöksiään, jolloin se haju leijailee ihan koko asunnossa ja joidenkin kissojen pissa haisee pistävämmälle kuin toisten, jos ei ole löytänyt oikenlaista hiekkaa, niin hajua pääsee koko ajan ympäristöön.
Olet oikeassa, kissa ei haise, mutta kissa aiheuttaa hajuja ulosteillaan.
Kissan sisälle kuseskelu rauhoittui vähän kun hommattiin sille toinen hiekkalaatikko. Se mielellään vaan kusee tiseen niistä ja toiseen paskoo. :)