Haluaisiko jonkun pk-seudulla asuvan ihanan mamman hyväsydäminen mies pelastaa meidän
7-vuotiaan jouluaaton esiintymällä joulupukkina? Varmaan viimeinen vuosi, kun tyttö enää joulupukkiin uskoo, ja mulla ei ole varaa tilata pukkia niillä taksoilla, mitä täällä pyydetään :( Eikä ole ketään tuttuakaan, ketä hommaan pyytää.
Jonkin sovitun summan maksaisin toki, eikä aikaa menisi paljon, kunhan ovella kävisi tuomassa lahjat ja toivottamassa hyvät joulut.
Tyttö ois niin onnellinen ja äiti niin kiitollinen!!
Kommentit (15)
Miten täällä aina joulun alla on näitä, jotka yrittää toisten hyväsydämisyyten vedoten saada leluja, ruokaa ja nyt joulupukkipalveluita? Mulla tulee aina jotenkin näistä mieleen, että nää on kusettajia, jotka vaan elää toisten siivellä ja yrittää nämäkin saada jonkun hyväuskoisen hölmön avulla ilmaiseksi tai halvemmalla.
Mä olisin ihan mielelläni laittanut oman ukkoni pukki-keikalle teillekin (käy naapurustossa joka joulu joulupukkina ihan hyvää hyvyyttään, ilman mitään korvauksia =) mutta asutaan valitettavasti ihan toisella puolella Suomea.
Hyvää joulua joka tapauksessa, ja toivottavasti saat järkättyä pukin jotain kautta =)
Lähtisitkö itse esim. Roihiksesta Espoonlahteen aattoiltana, vaikka naapurissa saattaisit piipahtaa mielelläsikin.
Lähtisitkö itse esim. Roihiksesta Espoonlahteen aattoiltana, vaikka naapurissa saattaisit piipahtaa mielelläsikin.
vaikka Hei Puistolasta Pukki hausssa!! Jos ois joku aiheesta kiinnostunut, ois Ap varmaan mielellään kertonut lisätietoja vaikka vähän privaatimpaa kautta kuin tämä palsta.
Täältä kans Ap:lle ja lapselle hyvää Joulua ja jos olisin itse PK-seudulta, olisin kysellyt josko me ois voitu olla teille avuksi.
lista en jaa lahjoja, en laula joululauluja, en sylittele lapsia. Mitä ne sit tekee? Istuu ja kuuntelee tuolla hinnalla?
jos sitä pukkia tosissaan on hakemassa.
Mitä se ap kostuu liian kaukana asuvien kyselyistä ja pahoitteluista. Otsikkoon kaikki oleelliset tiedot, niin apua voisi kuuluakin. Esim. mun mies on jo vuosia pukkeillut meidän taloyhtiön tutuissa lapsiperheissä.
Ja tosiaan pukkien hinnoissa on hirveästi eroja. Vantaalla saapi joulupukin tonttuineen alle 50 e. Jakavat lahjat ja laulavat.
Voit vaihtaa pukkivierailun vaikkapa lastenvahtimiseen tmv. omaan osaamiseesi.
Jos ootkin joku katala yh joka vamppaa mun Pukkini sillä reissulla.
Mä muuten oon varmaan just tollanen yh, jota sä pelkäät. Harmi, etten itse hoksannu tota pukinkalasteluideaa. Oiskohan jo liian myöhästä? Lapset on kyllä ollu kilttejä, mut mä oon tosi tosi tuhma, pikkuisessa tonttuasussa kummiski aika söpö. Pukki vois varmaan vähän nuhdella mua. (_*_)
Meillä kipukynnys on 60 e ja onneki löytyi tuohon hintaan tuleva.
Mä muuten oon varmaan just tollanen yh, jota sä pelkäät. Harmi, etten itse hoksannu tota pukinkalasteluideaa. Oiskohan jo liian myöhästä? Lapset on kyllä ollu kilttejä, mut mä oon tosi tosi tuhma, pikkuisessa tonttuasussa kummiski aika söpö. Pukki vois varmaan vähän nuhdella mua. (_*_)
Näitä pukkivaihtareita voisi tehdä ihan hyvin.
Miten Sinuun saa yhteyden?
M38
Miten Sinuun saa yhteyden? M38
yh oli ihan tosissaan kuitenkaan...
Mut ilmeisesti ois kannattanu Ap:nkin luvata samantien peppua, niin johan ois alkanu pukkeja ilmaantua jonoks asti. Varmaan vaikka ihan sieltä PK-seudun ulkopuoleltakin ;D