Hyvä meikkivoide hilseilevälle pintakuivalle iholle?
Eli iho on korppu ja todella kuiva ja hilseilee naamasta. Nykyinen meikkivoide ei ole hyvä lancome (on öljytön jne) pakkautuu vaan naamaan eikä kunnolla leviä, on ehkä enemmän rasvaisen ihon tuote...
Onko ne bb-voiteet hyviä? peittääkö mitään? Itsellä muutamia vanhoja akne arpia naamassa jotka punoittavat. Ikää jo 30-v, jos sillä on mitään merkitystä.
Kiitti jos joku viitsii vinkkailla.
Kommentit (10)
Eli putsaan naamani cliniquen erittäin kuivalleiholle tarkoitetuilla aineilla. Ensin se mieto pesuneste, kasvovesi ja rasva. joskus laitan kunnolla vielä perusrasvaa (apteekin) päälle yöksi. Aamulla pesen kyllä naaman samoilla aineilla, muuten olo on tunkkainen. Mutta voisin kokeilla tuota kaakaovoita tai sheavoita.
Välillä muuten pesen naaman / meikin aqualan L rasvalla...
on ihan ylivoimainen (minulla myös hilselevä iho talvisin). Peittää, ei paakkunnu, ei puuteroidu, huippu levittää jne
Iho näyttää täydelliseltä eikä lainkaan meikatulta.
On tosi riittoisa että älä pelästy hintaa.
ihoni melkein vereslihalle, ne on ihan liian tujuja aineita pohjoismaiselle ohuelle iholle. Mitä vähemmän ja yksinkertaisempia aineita sen parempi. Esim. tuo kaakaovoi käy hiuksille, huulille, kuiviin kanta- ja kyynärpäihin jne. Eikä sisällä ylimääräisiä ärsyttäviä aineita.
on ihan ylivoimainen (minulla myös hilselevä iho talvisin). Peittää, ei paakkunnu, ei puuteroidu, huippu levittää jne Iho näyttää täydelliseltä eikä lainkaan meikatulta. On tosi riittoisa että älä pelästy hintaa.
Ok, käynkin tänään sokoksella kurkkimassa. kävin vähän netistä katsomassa ja sokoksen sivuilla oli kolme vaihtoehtoa. Täytyy pyydellä myyjää vähän apuun. Ongelma juuri on kun alkaa levittämään sormin niin iho lähtee siinä mukana irtoamaan eli jotenkin olen selvinnyt siveltimen avulla mutta tuo lancome kyllä pakkautuu ja puuterisoituu yms iltapäivällä näytän kohtuu järkyttävältä...
ihoni melkein vereslihalle, ne on ihan liian tujuja aineita pohjoismaiselle ohuelle iholle. Mitä vähemmän ja yksinkertaisempia aineita sen parempi. Esim. tuo kaakaovoi käy hiuksille, huulille, kuiviin kanta- ja kyynärpäihin jne. Eikä sisällä ylimääräisiä ärsyttäviä aineita.
No hui.. Myyjä kyllä sanoi ettei kasvovettä saa raastaa siinä vanussa koska kurii ylimääräisen kuolleen ihon pois eli kevyesti sivelyä vain.. Olen käyttänyt näitä jonkin aikaa ja on ollut ihan ok. biotherm on myös ollut ihan hyvä ja samoin kosmetologien exuviance sitä vaan ei aina saa jokapaikasta.
Tapiolan sokoksen myyjän ansiosta. Etsin juuri sellaista meikkivoidetta mitä sinäkin ja myyjä suositteli tuota ja auttoi täydellisen sävynkin löytämisessä.
on ihan ylivoimainen (minulla myös hilselevä iho talvisin). Peittää, ei paakkunnu, ei puuteroidu, huippu levittää jne Iho näyttää täydelliseltä eikä lainkaan meikatulta. On tosi riittoisa että älä pelästy hintaa.
Ok, käynkin tänään sokoksella kurkkimassa. kävin vähän netistä katsomassa ja sokoksen sivuilla oli kolme vaihtoehtoa. Täytyy pyydellä myyjää vähän apuun. Ongelma juuri on kun alkaa levittämään sormin niin iho lähtee siinä mukana irtoamaan eli jotenkin olen selvinnyt siveltimen avulla mutta tuo lancome kyllä pakkautuu ja puuterisoituu yms iltapäivällä näytän kohtuu järkyttävältä...
Tapiolan sokoksen myyjän ansiosta. Etsin juuri sellaista meikkivoidetta mitä sinäkin ja myyjä suositteli tuota ja auttoi täydellisen sävynkin löytämisessä.
Ok :) Kiitos sulle vinkistä :)
on ihan ylivoimainen (minulla myös hilselevä iho talvisin). Peittää, ei paakkunnu, ei puuteroidu, huippu levittää jne
Iho näyttää täydelliseltä eikä lainkaan meikatulta.
On tosi riittoisa että älä pelästy hintaa.
http://www.seacretspa.com/body-butter
tää on vaan paras tuote ikinä. Sen päälle bb-voide ja meikkipuuteri bodyshopilta.
Tuota seacrettia saa myös suomesta.
vesi voi olla liian kuivattavaa näin talvella. Laita tuhti kerros kosteusvoidetta nassuun ja pyyhi paperilla meikit pois. Kaakao- tai sheavoi pitää ihon hilseettömänä pakkaskaudellakin. Yöksi reilu kerros, eikä aamulla pesua ollenkaan.
Meikkivoide ei pelasta yksinään kuivaa ihoa. Kun hoito on kunnossa niin melkein mikä vaan meikkivoide käy. BB-voiteet ei mulle ainakaan peitä tarpeeksi, itse laitan koko naamaan Lumenen punoituksen peittävää ainetta (mulla couperosaa) ja päälle Benecosin mineraalipuuteria.