raskaus ja päänsärky apua
Oisko vinkkejä?
Raskaana olen, järkyttävä päänsärky ollu eilisestä asti, olen ottanut vuorokauden aikana 3 panacodia, jokainen auttaa n, 3 tunniksi ja sitten jatkuu taas. Normaalisti olen ottanut buranaa päänsärkyyn ja nyt sitä ei saisi ottaa..
Veikkaan että särky johtuu niskajumista niinkuin usein ennenkin, venyttely ei auta, ei piikkimatolla makoilu, ei lepo eikä syöminen, en tiedä mitä teen ja huomenna töitäkin :( ei jaksa kun ei säryltä saa nukuttua eikä oikeen mitään tehtyä
Kommentit (6)
Ei panadolista ole mitään hyötyä, ja tuosta panacodistakin vain joksikin tunneiksi.
Eikai raskausmyrkytys sentään kun olen vasta vkolla 11 :O
On ollut päänsärkyä ennenkin mutta se on aina mennyt ohi buranalla viimeistään 800mg.
Tääkin särky tuntuu siltä että buranalla menis mutten uskalla ottaa. PAnadol ei ole ennen raskauttakaan koskaan auttanut minulla päänsärkyyn :(
Kehtaako pelkän päänsäryn takia hakea sairaslomaa?
Huominen. Tosiaan, verenpaine olisi hyvä mitata. Juotko tarpeeksi? Nestehukka voi aiheuttaa päänsärkyä. Varaa aika hierojalle, saat niskan auki :)
neuvolaan tai lääkäriin kuitenkin huomenna; kysyt asiasta!
Voiko tämän takia mennä työterveyteen vai käännyttääkö ne sieltä pois kun ne ei raskauteen liittyässä ota kantaa?
Terveyskeskuksesta ei meinaa aikaa saada :(
Saako hierojalla käydä raskaana? JOstain luin ettei saisi :O
Verenpaine oli viikko sitten 115/89. Nestehukkaakin voisi olla, on ollu aika rankka pahoinvointi takana
Varsinkin niskahartiaseudun takia :)
Nyt ryhdyt sitten vaan oikeasti juomaan kunnolla, älä kävele hanan ohi juomatta :) voi helpottaa pahoinvointiakin, kun juot.
onko sulla ennenkin ollut päänsärkyä joka ei mene lääkkeillä ohi? Ota huominen saikkua töistä. Ja neuvolaan mittauttamaan verenpaine? Saako panadolia syödä nykyään raskaana? Ota sitä.