Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun joulu, miten sinä aiot viettää joulua ?

Vierailija
13.12.2012 |

Hou, hou, hou sanoo Cookka cola pukki ja mainosta puskee postiluukusta, radiosta, telkusta, netistä ja joka puolelta. Osta, osta, osta, osta niin paljon romua ja krääsää että järki lähtee päästä. Näin ajattelin viettää joulua, tämä on minun jo perinteeksi muodostunut tyyli:

- Ostan 3 lavaa kaljaa ja pari pulloa viinaa. Näin juomaa riittää moneksi päiväksi, eikä tarvitse olla hetkeäkään selvinpäin.

- Käyn moikkaamassa sukulaisia ja tuttuja, teen pakolliset kuviot. Yleensä hyvässä nousuhumalassa, tässä vaiheessa en ole vielä yrjönnyt yleensä rinnuksille.

-Kun pakolliset irvistelyt sun muut jonninjoutavat paskanjauhamiset on hoidettu on aika ruveta vetämään viinaa oikein huolella. Tulen kotiin ja kaivan jääkaapista kossupullon joka vedetään huiviin suht hyvää tahtia.

-Nyt puhelin käteen ja soittoa kavereille, jotka yleensä ovat yhtä vittuuntuneet koko jouluun kun minäkin. Sovitaan joku yhteinen mesta mihin mennään vetämään soppaa, jorisemaan niitä näitä, pelaillaan jotain pelejä jne...

-Kun rupeaa väsy puskemaan, niin on aika palata kotiin. Yleensä tässä vaiheessa olen niin tiedottomassa tilassa, että sammun joko rappukäytävään tai olohuoneen lattialle. Nyt voi käydä niin että olen laatannut itseni päälle ja lähinnä kuola valuu suusta.

Näin menee joulu leppoisasti täysin tolkuttomassa kännissä. Ja uuden aamun voi aloittaa korkkaamalla toisen pullon koskenkorvaa pyrkimyksenä päästä taas täysin tiedottomaan tilaan.

Miten sinä vietät joulun, tälläinen on minun joulu.

Terveisin: itkupotkumaigeri

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhaisaa joulua!

Vierailija
2/4 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavin osa on tietty kun pääsee hengailemaan kavereiden kanssa. Ja kuin myös mukavaa joulua myös sinulle.

T:itkupotkumaigeri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellistä menoa, hyvää joulua!

Vierailija
4/4 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehtiä menoa juu, hyvin alkoholipainotteista sellaista :)