Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuo Brandos-kenkäkauppa ihan huijaripulju?

Vierailija
13.12.2012 |

Tilasin 9 arkipäivää sitten tytölle talvikengät. Sain tilausvahvistuksen, jossa myös kerrottiin että ovat muuttamassa varastoaan,joten toimituksessa saattaa olla viivettä.

Mitään en ole sen jälkeen sieltä kuullut. Tänään kirjauduin omille sivuilleni ekan kerran ja siellä luki tilaukseni kohdalla, että se on peruttu. Siis mitä? Miksi ihmeessä ja miksei minulle ole ilmoitettu mitään esim. sähköpostilla? Olen vaan tyytyväisenä odotellut tytölle ihania kenkiä.

Yritin soittaa asiakaspalveluun mutta puhelinpalvelu on suljettu. Laitoin sähköpostitse kyselyä, saanähdä vastataanko ja mitä vastataan.

Ottaa todella päähän. Millaisia kokemuksia teillä on ko. kaupasta? Tämä oli eka kerta kun kokeilin eikä hyvältä vaikuta...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kahdet kengät, joista toiset palautin. Palautuksesta tuli viesti mutta silti Klarna peri palautetuista kengistä maksua. Ainoa tapa olla yhteydessä as.palveluun on sähköposti, johon vastaamiseen meni molemmilla kerroilla VIISI PÄIVÄÄ! Vastasivat, että ei ollut kirjautunut laskutustietoihin tuo palautus ja lupasivat "korjata" asian. Hetken kuluttua Klarnalta tuli taas viesti, joka muodostui koroista ja muista muistutuskuluista. Soitto Klarnalle poisti laskun mutta suoraan sanottuna jäi sonnan maku koko puodista suuhun. En voi siis kenellekään suositella.

Vierailija
2/27 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kerran. Toimitus oli muistaakseni nopea, mutta toisten tilaamieni kenkien nahka oli kulunut + rasvainen - eli joku oli niitä jonkun aikaa käyttänyt, koska pohjakin oli hieman kulunut. Palautin ne ja sain rahani takaisin. Toiset kengät olivat hyvät, mutta en oo tilannu toiste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, toimii hyvin jos et palauta. Muuten panttaavat rahoja, luvataan rahat takaisin 30 pv:ssä. Yli kuukausi mennyt, eikä rahoja kuulu.

Epäilyttää, että yrityksellä ei mene hyvin. Vielä vuonna 2012 rahat palautui heti.

Vierailija
4/27 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä on tilannut enemmän tuolta Brandokselta, ite tykkään kengät sovittaa kaupassa. Se on ollut aina tyytyväinen, muutaman kerran joutunut palauttamaan, mutta sekin on toiminut kätsysti, kun tilaamisesta ja palautuksesta ei koidu mitään lisäkuluja. Nyt ajattelin ekaa kertaa laittaa samaan tilaukseen yhdet omatkin kengät alemyynneistä. Aika monella verkkokaupalla on nykyään tarjolla alekuponkeja (joita ei välttämättä niiden verkkosivuilla mainosteta) Itse löysin yheltä alennuskoodi sivustolta http://www.alennuskoodi.fm/tarjoukset/brandos/ 10 prossan alekoodin

Vierailija
5/27 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin alaa tuntevana sanoisin että on vähän kyseenalaista haukkua julkisesti yritystä vaikka vasta kuuri ennen tätä kirjoitusta lähetit sähköpostia. Monikaan verkkokauppa ei pidä puhelinpalvelua koska se vie aikaa jolloin hintoja joudutaan nostamaan, tehokas sähköpostiasiakaspalvelu on paras. Sitten asiakaspalautuksista. 30 pv:n palautusaika on ihan siksi että postilla menee asiakaspalautuksissa usein tuo 30 pv eli verkkokauppiaan pitää maksaa raha heti kun saa tuotteet ettei menisi yli tuon 30 pv:n. Olettehan huomanneet että näistä ulkomaisista verkkokaupoista saa tuotteet halvemmalla kun tilaaa muilta kuin suomen sivuilta, toki sitten ei ole ilmaista palautusoikeutta mutta jos tietää ettei aio palauttaa niin kannattaa käyttää ulkomaisia sivuja. Vaikka ylipäätään en halua kannustaa syytää.n rahoja ulkomaille, se suoraan heikentäämeidän suomalaisten hyvinvointia eli palveluja.

Vierailija
6/27 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisen vuotta sitten toimi hyvin, mutta v.2013 ongelmat ovat selkeästi alkaneet ja omalta osaltani johtaneet siihen, etten enää tilaa tuolta mitään. Palautin kengät ja rahoja ei kuulunut. Sitten reilun kuukauden kyselemisen jälkeen palautettiin alle puolet ja kun siitä reklamoin, niin alkoi väittäminen etten ole palauttanut kenkiä lainkaan, koska niitä ei löytynyt varastosta. Onneksi minulla oli palautuksesta kuitti tallessa.  Sain palautuksen, jonka jälkeen sain sähköpostia, ettei rahoja palauteta, koska kengät on käytetyt?!? Olin todella ihmeissäni tilanteesta ja kehoitin heitä tutkimaan varaston touhut, jotta oliko ne päätyneet esim. jonkun työntekijän jalkaan ja syytä yritettiin vierittää minulle? Itse sovitin kengät kotona matolla ja palautin ne alle tunnissa takaisin postiin, mistä ne olin noutanut. Mutta hommasta jäin niin p**kan maku suuhun, etten tilaa tuolta enää.

Vierailija
7/27 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut ongelmia, paitsi kerran, kun lähettivät väärän koon ja kun palautin ja pyysin oikeaa kokoa, niin sitä ei ollut enää varastossa. Jonkin pienen lahjakortin sain tuosta hyvityksenä.

Muuten on toiminut tosi hyvin, viimeksi tänään hain postista paketin jonka olin tilannut 3.12. (ja joka olisi ollut noudettavissa jo maanantaina eli viikon toimitusaika).

Eli huonoa tuuria vaan?

Vierailija
8/27 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sieltä pari vuotta sitten talvikengät ja kaikki meni ok. Viime kesänä tilasin sitten toisen kerran kengät ja ensin sain odottaa laskua ja soitella sen perään (laskutus Klarnan kautta, lasku tuli pari kuukautta kenkien jälkeen). Melkein samantien kengät hajosivat (pohjat halki) ja tein reklamaation. Sain parit sähköpostivahvistukset, mutta ikinä mitään ei ilmoiteltu tarkemmin, vaan jouduin lähettämään ensin Brandosille meiliä ja sitten taas soittelemaan Klarnalle rahojeni perään. Tuon jälkeen en kyllä tilaa sieltä enää yhtään mitään. Jopa ulkomaiset verkkokaupat ovat hoitaneet palautukset ja reklamaatiot nopeammin ja muutenkin paremmin, ilman että tarvitsee itse selvitellä, missä mennään.

Vierailija
9/27 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä hyvin toiminut.

Vuoden aikana tilannut kolmet kengät ja aina on ollut nopea toimitus.

Kengät on olleet kuvauksen mukaiset ja vielä sopivan kokoisetkin.

Onko mulla vaan ollut hyvä tuuri vai onko tuo varaston muutos jotenkin vaikuttanut sun tilaukseen.

Vierailija
10/27 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista toinen oli kyllä kummallinen tapaus: jostain syystä minulle tuli sähköpostiin ruotsinkielinen uutiskirje ja tein tilauksen tämän linkin kautta. Tilaus tapahtui ihan normaalisti mutta muutaman päivän kuluttua minulle tuli vähän tylyn oloista meiliä että emme voi hyväksyä tilaustasi koska se on tehty Ruotsin kaupan kautta.

Tosin myöhemmin sitten tilasin samat kengät alemyynnistä tällä kertaa suomalaisen sivun kautta ja kaikki meni ok)

Vierailija
11/27 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikon tiistaina tilasin ja tämän viikon maanantaina sain paketin, eli hienosti toimi :)

Vierailija
12/27 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina hyvä palvelu. Tilasin viimeksi itse vahingossa väärän koon ja vaihtoivat pienenpään.

Nyt tilasin miehelle joululahjaksi kengät, kun voi vaihtaa tammikuun 2013 loppuun.

Vierailija
13/27 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko maksanut kengät? Muistaakseni lähettävät vasta sitten, kun maksu on suoritettuna.

Vierailija
14/27 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sieltä pari vuotta sitten talvikengät ja kaikki meni ok. Viime kesänä tilasin sitten toisen kerran kengät ja ensin sain odottaa laskua ja soitella sen perään (laskutus Klarnan kautta, lasku tuli pari kuukautta kenkien jälkeen). Melkein samantien kengät hajosivat (pohjat halki) ja tein reklamaation. Sain parit sähköpostivahvistukset, mutta ikinä mitään ei ilmoiteltu tarkemmin, vaan jouduin lähettämään ensin Brandosille meiliä ja sitten taas soittelemaan Klarnalle rahojeni perään. Tuon jälkeen en kyllä tilaa sieltä enää yhtään mitään. Jopa ulkomaiset verkkokaupat ovat hoitaneet palautukset ja reklamaatiot nopeammin ja muutenkin paremmin, ilman että tarvitsee itse selvitellä, missä mennään.

Ei se suomenkielisyys tee verkkokaupasta suomalaista :) Ruotsiin menevät rahasi

Vierailija
15/27 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei se suomenkielisyys tee verkkokaupasta suomalaista :) Ruotsiin menevät rahasi

[/quote]

Mutta siis suomenkielinen asiakaspalvelu ei takaa mitään, esim. briteistä olen saanut rahat takaisin paljon nopeammin ja ilman että on tarvinnut kysellä perään.

Vierailija
16/27 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse siitä, että olet tilannut talvikengät alesta, ja kyseinen koko on loppunut sillä aikaa kun olet tehnyt tilausta tms.? (Okei, se ei selitä miksi olet saanut tilausvahvistuksen..)

Olen itse tilannut Brandosilta muutaman kerran ja tilaus on aina mennyt tosi hyvin ja nopeasti, ja ovat tulleet alle viikossa (viimeksi pari viikkoa sitten kun tilasin talvikenkäalesta parit kengät).

Vierailija
17/27 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko maksanut kengät? Muistaakseni lähettävät vasta sitten, kun maksu on suoritettuna.

Tarkistin juuri ja ovat veloittaneet kengät luottokortiltani. Eli maksu on siis otettu mutta ovat sitten peruneet tilauksen. Hyvin outoa mielestäni. Ja outoa sekin, ettei noin isolla firmalla ole asiakaspalvelua puhelimella tavoitettavissa.

AP

Vierailija
18/27 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään laitoin palautetta asiakaspalveluun, ja vastaus tuli noin parin tunnin kuluttua. Tilaukset tullut aina tosi nopeasti ja homma pelannut ammattimaisesti. Outoa ei ole lainkaan se, että puhelinpalvelua ei ole. Niin kuin siellä sivuillakin sanotaan, tämä nopeutta asiakaspalvelua. Se mitä eivät sano on, että nopeuttaa asiakaspalvelua siksi, että palveluhenkilökunnan aika ei haaskaannu kaiken mailman idioottien asiattoman rähisemisen kuunteluun, vaan käyttävät aikansa tehokkaasti viesteihin vastaamiseen. Missä muualla muuten olette saaneet vastauksen reklamaatioon parissa tunnissa?

Vierailija
19/27 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kanssa jäi tilaus tulematta niiden varastohässäkän takia. Ihmettelin, kun yleensä tilaukset tulee nopeasti ja pari viikon kuluttua ei vieläkään kuulunut mitään. Mun tilaus oli myös peruttu, mutta sain sitten alennuksen uudesta tilauksesta. Sähköpostiin vastattiin tosi nopeasti. Ja niinkuin tossa joku edellä sanoi, parempi että vastaavat meileihin kuin puhelinjaarittelijoille!

Ihan hyvä ja luotettava kenkäkauppa, mulla on niin iso jalka että normikaupasta on vaikeeta löytää sopivia.

Kun ekan kerran menin katselemaan Brandoksen sivuja, meinas tulla itku kun löytyi niin paljon ihania malleja tämän kokoiseen kavioon :)

Vierailija
20/27 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollut ongelmia, olen tilannut tuotteita ja tulivat nopeasti perille ja olen joutunut palauttamaankin yhden joitakin kuukausia käytössä olleen tuotteen (selvä valmistusvirhe myyjänkin mielestä). Rahojen palauttaminen kesti muistaakseni yli kuukauden, mutta itse raklamaatioon vastattiin nopeasti ja palautusohjeet olivat selkeät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi