Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämmin kiitos teille joulupuukeräyksiin lahjoittaneille!

Vierailija
13.12.2012 |

Viime jouluna erotilanteen takia olin rahattomana neljän lapsen kanssa. Kelan tukia en selvittelyjen takia saanut ajallaan, ja tilanne oli todella heikko. Onneksi pakastimessa oli paljon ruokaa. Vähävaraisia olimme jo ennestään, mutta tili ei ollut juuri koskaan nollilla, aina oli edes muutama kymppi.

Lapset olivat kovasti toivoneet joulukuusta, ja minä tiesin ettei siihen ollut varaa. Onneksi lapset saisivat sukulaisilta muutaman paketin. Olin kerännyt lasten kanssa pulloja ja olin laskemassa pullokuitteja yhteen kun meille soitettiin että meidät on valittu Hyvä joulumieli-lahjakortin saajaksi. Itku tuli.

Ostimme pienen ja sievän joulukuusen ja lapset olivat niin onnellisia, Joulupöydässämme oli myös herkkuja. Kyllä seitsemällä kympillä voi saada paljon iloa!

Lapsista yksi sai ehjän, paksun talvitakin, jostain urheilukaupasta ostettu, kuitenkin takki jollaista minulla ei olisi ollut mahdollista ostaa. Pojan mielestä takki oli "cool" ja oli kiva katsoa kun lapsi ei erottunut massasta kulahtaneilla vaatteilla.

Toinen lapsi sai toivomansa taskulampun ja lisäksi paketissa oli Kimble-peli ja kettukarkkirasia.

Kolmas lapsi sai pieniä muumifiguureita, jotka asustavat itse rakentamassamme nukketalossa. Niillä on leikitty kovasti ja muumipapalle teimme kadonneen hatun tilalle uuden suolataikinasta.

Neljäs sai pehmolelukissan ja kissakirjan. Pehmokissasta tuli tärkeä unikaveri pitkäksi aikaa.

Olen edelleen kiitollinen tuntemattomaksi jääneille lahjoittajille ja lämmöllä teitä ajattelen. Suuret kiitokset meidän joulumme pelastamisesta ja siitä että pistitte hyvän kiertämään. Hyvää joulua!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitäkin tarinoita on kiva kuulla. :)

Jatketaan siis lahjoittamista.

Vierailija
2/3 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa voi ainakin Skanssissa osallistua 18.12 asti ja muistaakseni Prismoissa voi antaa rahaa jonkinlaiseen perheen joulukoriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo varaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi