Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisustajat, auttakaa, miten saisin viihtyisän olohuoneen

Vierailija
12.12.2012 |

Nyt se on ihan kalsea. Valkoiset seinät. Mitä teen, että siihen tulisi vähän lämpöä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/9 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstiilit tuovat lämpöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka pehmeitä samettityynyjä sohvalle. Seinälle voi laittaa pinkopohjaan pingotettuja kangastauluja jostain tyylikkäistä kankaista. Ne vaimentavat kaikumista paremmin kuin taulut.

Luonnonmateriaalit luovat kodikkuutta ja sopivat hyvin valkoisiin seiniin. Käytä mustaakin mausteena ja polta iltaisin kynttilöitä.

Vierailija
4/9 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

punaiset "tikkaat" seinää vasten, tauluja.

Vierailija
5/9 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muut seinät samasta värilastusta 2-3 astetta vaaleammalla sävyllä. Sitten tekstiileiksi raikkaista ja kirkkaita sävyjä ettei tule tunkkaista vaikutelmaa.

Vierailija
6/9 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seinien värillä ei ole mitään väliä,kunhan valo tulee epäsuorasti(itsellä monista kohteista) ja se luo kodikkuutta.Siivousvalo(eli pakollinen kattovalaisin)on mulla lähinnä koriste.

Vierailija
7/9 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi sellainen mukava maitokahvin sävy? Osaako kukaan sanoa? Hirveän vaikeaa tuo väreillä pelailu mulle. Entä millaisia epäsuoria valaisimia teillä on? Olisi kiva saada linkkejä. Seiniin kiinnitettäviä?

Onko kellään yhtä seinää vaikka puupaneelista tms.?

ap

Vierailija
8/9 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla on kaunis 3-istuttava sohva jo ennestään. Näyttääkö hullulta jos siihen yhdistää toisenlaisen sohvan? Haluaisin siis perheelle tilaa löhöillä olohuoneeseen. Vai yritänkö myydä tuon vanhan sohvan ja ostan sen kulmasohvan?

ap

Vierailija
9/9 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tututstu tikkurilan kaunis koti värilastuihin. SAA HYVIÄ vinkkejä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi