Kuinka monta vierasta teillä on enimmillään ollut? Mikä tilaisuus? Millainen koti?
Kommentit (21)
ahtainta oli, kun meillä oli 3 yövierasta 16-neliön yksiössä meidän kahden asukkaan lisäksi...
koti on pieni, 85m2, onneksi oli kaunis sää ja iso piha.
Kolmio, jossa iso olohuone. Muutaman kerran vuodessa bileet, joihin kutsutaan "kaikki".
Noin parikymmentä vierasta 150 neliön rivitalossa. Tuonkin verran vain harvoin, kerran vuodessa maksimissaan.
Mun 50-vuotisjuhat pidettiin kotona. Olohuone on n. 90 neliötä, ja siihen saatiin katettua kaikille 60 ihmiselle istumapaikka. Tuoleja ja pöytälevyjä jouduttiin vähän haalimaan, mutta kaikki meni lopulta ok.
ja kyseessä oli lapsen ristiäiset. Asunto 84 neliön rivari kolmio. Oli kesä ja sää lämmin ja aurinkoinen. Tätini ja hänen miehensä toivat puutarhakalusteita useamman kappaleen lainaan kun saivat lainaan yhdestä tapahtumasta.
Nyt asutaan omakotitalossa ja tilaa on tuplat.
miehen synttärit kyseessä ja hyvin mahduttiin syömään ja juhlimaan :) totuttu porukalla vähän pienemmissäkin tiloissa olemaan ja mukavat juhlat oli. helpotti talviaika paljon ruokien säilytystä kun sai ulos tavaraa.
90m2 kolmiossa 4 aikuista ja 4 kouluikäistä lasta majoittuneena kolmen päivän ajan. Emäntä itse raskaana.
Ei meillä mutta olen ollut vieraana talvella cocktail partyissa pienehkössä omakotitalossa. 70 vierasta pyöri näppärästi parin tunnin ajan. Hyvin mahduttiin! :)
Mun 50-vuotisjuhat pidettiin kotona. Olohuone on n. 90 neliötä, ja siihen saatiin katettua kaikille 60 ihmiselle istumapaikka. Tuoleja ja pöytälevyjä jouduttiin vähän haalimaan, mutta kaikki meni lopulta ok.
pojan 5 v synttärit. Sen jälkeen älysin hillitä vieraslistaa tai jakaa parille päivälle, että jaksaa kaikkia haluttuja.
Koti on tämmöinen l00 neliöinen rivari.
Miten teillä riittää huonekalut?!!
Sohvilla ja penkillä mahtuu istumaan useampi. Ääritapauksessa sitten lattiatyynyjä. Kaikki ei voi ehkä syödä pöydän ääressä, souvot.
78 neliön rivarikolmiossa. Kyseessä oli lapsen synttärit, paikalla lapsia ja aikuisia.
pyöreitä vuosia on tässä n 250m2 talossa vietetty vuosien mittaan. Kesällä tietty helppoa kun voi avata ovet terasseille.
Normaalisti kun kutsumme ystäviä syömään meitä on 14-24 henkeä, muutaman kerran vuodessa.
kotona. Sisällä on tupakeittiö käytössä ja ulkona 70m2 terassi (ja pihaa).
Meidän hääbileet vietimme meillä ja porukkaa oli
n. 60.
70 vierasta kävi, tosin eivät tietenkään kaikki olleet yhtäaikaa, ja vieraat olivat vain keittiössä, olohuoneesssa, sankarin huoneessa ja terassilla.
Koti oli tietenkin siisti ja koristeltu :-D
Suurimmat varmaan n. 20 henkeä, ihan vaan illanistujaiset ja saunomista. Ok-talo 165 neliötä.
Kahden opiskelijan pieni yksiö, paikalla oli noin 20 ihmistä ja oli tuparit.
Muutettiin poikaystävän kanssa yhteen ja vanhempia ja isovanhempia + pikkusisaruksia oli kahvilla yhteensä 14.
Meillä 48m2 kerrostalokaksio.
Koti on aika avara ja kesällä oli tilaa olla myös pihalla.