Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lukekaa,neuvoja kaivataan!

04.12.2005 |

eilen illalla miesystäväni lähti baariin.tuli sellainen tunne että hän pettää mua joten kävelin hänen takapihallensa ja odottelin milloin tulee kotiin.tunnin siinä odotettuani valot syttyikin ja siellä se oli toisen naisen kanssa.mä oon sietäny siltä henkisen ja fyysisen väkivallan koska mulla ei ole oikeastaan ketään muuta.ja myöskin lasten takia olen yrittäny jaksaa.mulla on edellisestä suhteesta 4 vuotias tyttö.meidän lapsemme on 1v. ja kuukauden kuluttua syntyy toinen.yritin vielä antaa uuden mahdollisuuden hänelle mutta hän vain soitti kylmästi minulle taksin.sille naiselle hän selitti että me ei olla edes oltu yhdessä ja et ei ole edes varmaa et tää lapsi on sen(mulla ei tosiaan ole ollu muita)...tuona samana iltana sanoi mulle rakastavansa mua.sit ne molemmat yritti aluks väittää mulle olevansa ystäviä ja et se nainen tuli sinne vaan juttelemaan(4 jälkeen yöllä).sattuu niin paljon ku en ole koskaan rakastanu ketään muuta...voi olla hieman sekavasti jutut mulla on pää ihan sekaisin kaikesta ja olen valvonut koko yön.nyt hän väittää ettei mitään ole tapahtunut.mitä te luulette? auttakaa mua! sanokaa mitä teen!? kiitos kovasti jo etukäteen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjoittamasi on ihan totta, niin nyt on kyllä vakavan miettimisen paikka, eikö vain?

Otahan heti yhteyttä paikkakuntasi neuvolaan, turvakotiin tms.. (neuvolasta osaavat varmaan ainakin ohjata eteenpäin) jotta saat apua ja tukea ja tietoa esim. tuista joita voit saada että pärjäät yksin lasten kanssa. Sillä sehän on selvä että tuollaisella miesystävällä et tee yhtään mitään, päinvastoin elämäsi ja lastesi elämä on taatusti parempaa ilman henkistä ja fyysistä väkivaltaa tai sen uhkaa!!

Nyt lopetat haikailun tuollaisen rentun perään, ansaitset jotain paljon parempaa! Hae apua, ihan oikeasti, ja nopeasti.

Mitä tuohon naisjuttuun tulee, niin minusta se on jo ihan se ja sama onko mitään tapahtunut, jos mies on jo aiemmin kohdellut kaltoin ja ollut väkivaltainen. Sellaiseen ei pidä eikä tarvitse alistua.

Eroa miehestä edes lasten hyvinvoinnin takia!!

Jaksamista ja rohkeutta!

Vierailija
2/4 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän jää enää yksin. Suhteesi tähän mieheen tuhoaa sinua.

Ethän jätä lapsiasi yksin, vaan mahdollistat heille kokemuksistaan puhumisen turvallisten aikuisten kanssa. Lapset eivät osaa puhua aikuisten kielellä, mutta ovat sitäkin herkempiä tuntemaan tunnelmat ja tietämään, mitä tapahtuu.

Puhu. Kenelle tahansa, kuka kestää kuunnella. Silloin kuulet itse itseäsikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasta ei tarvii eikä pidä sietää. Lapset vaan kärsii kun suhde on huono ja yksin pärjäät todennäkösesti paljon paremmin, ainakin henkisesti kun ei oo enää tollasta kidutusta.

Toimi, äläkä enää mieti! Jätä se paska ja ala elää ihan itekses. VAikka sulla ei ketään muuta just tällä hetkellä olis, ni aina löytyy tästä maailmasta ihmisiä, jotka välittää. Turvakodista saa vertaistukea ja neuvolasta löytyy neuvoja, sitä varten ne on olemassa.

Tsemppiä sulle ja yritä jaksaa.

Vierailija
4/4 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesi ja lastesi takia ei henkistä ei fyysistä väkivaltaa pidä sietää eikä alistua siihen. Tarvitset nyt turvallisen ympäristön itsesi ja lastesi takia.

Onko ketään ystävää tai ihmistä kelle voisit puhua. Ota yhteyttä paikkakunnan sosiaalityöntekijään, jos he kertoisivat sinulle missä on turvakoti tai paikka mihin voisit mennä. Väkivalta ei tule loppumaan siten että sen hyväksyy vaan se loppuu jos se ihminen itse muuttuu tai sitten jättämällä kyseisen henkilön.

Toivottavasti saat asiat järjestykseen.

P.s Maailmassa on paljon parempia miehiä tarjolla. Se mies ei ansaitse sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme