mitä mieltä...
missä mättää...
olen ensimmäisen raskauden jälkeen ollut painonvartioissa. ja sain nopeasti painoni putoamaan haluamaani painoon.
nyt toisen raskauden jälkeen olen alkanut itse laskemaan pisteitä..(ei ole mahdollista vartijoihin mukaan) ilman tuloksia. imetän aika vähän. ehkä pari-kolme kertaa vuorokaudessa. voiko tuota katsoa edes osaimetykseksi? millä pisteillä mun kannattaa jatkaa? painan alle 70.
olen kuukauden yrittäny pisteillä...perjantaina ainoastaan olen antanut itselleni luvan mässäillä...kohtuudella kuitenkin. ei oikeastaan mitään tuloksia. ehkä 1kilo pois. harrastan liikuntaakin aika paljon..
vastatkaa minulle ja antakaa neuvoa.. onko jollain vastaavia kokemuksia.
kiitän ja kumarran.
nuorimmainen on jo 1,5 vuotta ja edelleen yritän saada ylimääräisiä kiloja pois. Ekan lapsen jälkeen lähti ihan hyvin ylimääräiset, mutta nyt tämä on ollut yhtä taistelua. Olen myös melko liikunnallinen, eli päivittäin tuli käytyä pitkällä lenkillä ja lisäksi jumpat ja kuntosalit pari kertaa viikossa päälle. Mutta ei mitään tuloksia =( Laskin myös pisteitä tällöin. Viime syksystä painoni on noussut 7 kiloa. Tämä on todella masentavaa, koska olen melko tarkka siitä miltä näytän. Nyt yksinkertaisesti olen ollut kolmisen viikkoa todella niukalla ruokavaliolla(syön salaatteja, hedelmiä ja ruisleipää), (en laske pisteitä) ja on muutama kilo lähtenyt. Tosin tiedän että pidemmän päälle tämä ei ole kovin terveellistä ja saattaa livetä käsistä esim. kauheana syömähimona, mutta vain tänä näköjään auttaa!