Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävänainen!

12.12.2012 |

Hei kaikille olen siis kohta kolmen lapsen äiti ja parisuhteessamme oon ongelma nimeltä minä itse en vaan pysty vastustamaan kiusausta kun eräs mies tulee niin mulla menee järki ja ajatukset huitin nevadaan en osaa hänelle kieltäytyä kun hän seksiä ehdottaa ja tuntuu kovin pahalta myös omaa miestäni kohtaan jos hän vaan tietäisi mitä hänen selkänsä takana teen... miehelläni ja minulla on molemmilla monta pettämistä parisuhteemme aikana mutta aikaisemmin en raskaana ollessa sentään ole pettänyt.... haluaisin erota koska tiedän vahingoittavani toista pahasti mutta sitten jos eroaisimme menettäisin lapseni joka ei ole vaihto ehto ja jonka takia tässäkin suhteessa olen näinkin pitkään kuin 3vuotta ollut.... meillä ei miehen kanssa seksi toimi ollenkaan ei vaan toimi ja yhteiselo sujuu mutta siihen se sit jääkin välillä tulee itselleni olo että olen vain äidin korvike tai seurapiiri neiti kun ei meillä oikeasti mitään muuta ole läheisyys on aivan turhaa toivetta jollen heti ole valmis hänelle seksiä antamaan ja sitä en anna kun siinä on kaikki kivut jne.... mutta no joooo...... onko kellään muulla samankaltaista tilannetta ja jos on niin pystyykö joku neuvomaan miten toimia jne... kiitos :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä