Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6-vuotiaalla haalari vai takki+housut?

Vierailija
12.12.2012 |

Meidän pojalla kummatkin, mutta ei laittaisi haalaria millään päälle. Mites muilla?

Niin ja siis ulkovaatteista puhutaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsee silti aina haalarin, koska sen saa nopeammin päälleen. On laiska pukija, joten haalarissa pääsee helpommalla. Vuotta vanhemmalla isoveljellään taas oli eskarissa aina takki ja housut, kun ei tykännyt haalarista.

Mulle on se ja sama, kunhan on lämpimät vaatteet. Omien mieltymysten mukaan saa mun mielestä jo ton ikäset vaatteitaan valita.

Vierailija
2/9 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää enemmän haalarista,kun helppo pukea itse päälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsee silti aina haalarin, koska sen saa nopeammin päälleen. On laiska pukija, joten haalarissa pääsee helpommalla. Vuotta vanhemmalla isoveljellään taas oli eskarissa aina takki ja housut, kun ei tykännyt haalarista.

Mulle on se ja sama, kunhan on lämpimät vaatteet. Omien mieltymysten mukaan saa mun mielestä jo ton ikäset vaatteitaan valita.

Eli eskarilaisella on kummatkin mutta valitsee mieluummin haalarin juuri helppouden takia.

Vierailija
4/9 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haalareista on joka jätkä kieltäytynyt 4 vuotiaana. Nimim: kolmen pojan äiti

Vierailija
5/9 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla on molemmat, mutta aina haluaa takin ja housut, haalari on hänestä kiusallinen.

Vierailija
6/9 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän eskarissa oleva tyttö pukee mieluiten haalarin ulos. Kauppareissuilla tms. kaksiosainen, jotta pelkkä takki helpompi riisua, tarvittaessa. Kouluun kun lähdetään ensi syksynä, sitten haalarit jäävät viimeistään... Esikoispoika käytti eskarissakin pelkkää kaksiosaista, ei halunnut haalaria enää.

Vierailija
7/9 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinne mahtui alle hyvin mekko tai hame. Poika halusi haalarin helppouden takia.

Vierailija
8/9 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos kysyn. Molemmat löytyy kaapista, eikä useinkaan pyydä vaihtoa, jos olen nostanut toppahousut esiin. Ensi talven vaatteita netistä katseltiin...ja haalarimallin toppahousut olisi valinnut...itse mietin että tuleeko käytetyksi vai ostaisko kuitenkin vyötärömallin...

Kauppareissuille sitten takki ja farkut.

Vierailija
9/9 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota käytti itse asiassa vielä ekaluokkalaisenakin kakkospukuna kotona. Kouluun on sitten pukeutunut kaksiosaiseen. Ja tyttö kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi