Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saada nenä auki?

Vierailija
12.12.2012 |

hääpäivä ois mutta nenä ihan tukossa, ihan kuin joku pitäis nenästä kiinni, limojen nieleminen mahdotonta kun nenä ihan tukossa. Pitäis mennä ravintolaan ja juhlia mut olen ihan järkyttävässä flunssassa. Onko mitään keinoja? otrivinit yms. eivät edes avaa nenää. 3 eri lääkettä koittanut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aloittaa aamu pyyhe päässä ja hengittää kuumaa höyryä (pidät välillä auki olevaa sierainta tukossa ja yrität hengittää tukossa olevan kautta, mikäli mahdollista). Sen jälkeen kannattaa juoda kuppi kuumaa viinimarjamehua ja toistaa sama illalla. t. puhetyöläinen/ope

Vierailija
2/7 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuhtelet sitä nenää, siitä on yleensä apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää joskus availla :D no mulla oikeasti auttaa tilapäiseen tukoisuuteen nuo apteekin nenäsumutteet,varsinkin mentolilla terästetyt.

Vierailija
4/7 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitempiaikaiseen tukkoisuuteen esim. nenäkortisoni, mutta siihen tarvitaan resepti.

Vierailija
5/7 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa apteekista.

Vierailija
6/7 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko ottanu antihistamiinia tablettina? Itse olen saanut lääkäriltä ohjeen ottaa nuhassa antihistamiinia. Vähentää limakalvoturvotusta ja avaa nenää. Itse olen allerginen ja käytän keväällä allergiaoireisiin, mutta olen monen flunssan yhteydessä nyt säästynyt poskionteloidentulehdukselta ja antibioottikuurilta käyttämällä samoja lääkkeitä. Zyrtec, Cetirizin tms.

Vierailija
7/7 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasolin, tai naso rathiopharm. Voin luvata että toimii. Itse käytän tosi usein tukkoisuuteen. Näitä saa ihan apteekista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme