Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

purenta muuttuu päivän aikana?

Vierailija
11.12.2012 |

Mistähän johtuu seuraava..? Hammasongelmia ollut viikkoja, viisaudenhammas leikattu. Hammaskiveä jonkin verran, poistoon aika tulossa. Aamulla kun herään, ja yleensä jonkin aikaa aamusta-päivään saakka purenta on ihan normaali, ei mitään ongelmaa, mutta päivän aikana, viimeistään illasta tuntuu kuin kulmahampaat ottaisivat yhteen normaalia enemmän. varsinkin toisella puolella. Yleensä illalla helpottaa. Mistä voi johtua? Eihän hampaat nyt noin voi liikkua suussa pois paikaltaan ja takaisin..? Olen yrittänyt rentouttaa leukojani tms, jos vaikka jännitän, mutta en ainakaan tee sitä tietoisesti. Apua kaivataan!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei ihan samoin, mutta siis hampaat liikkuu päivän aikana. Usein aamulla en saa kulmahampaita yhteen jos olen nukkunut naama puristuneena tyynyä vasten. Päivän mittaan hampaat palautuvat takaisin omille paikoilleen. Ihan normaalina olen tätä aina pitänyt, hampaiden kun ei tarvitse liikkua kuin muutaman millin murto-osan ja se vaikuttaa heti purentaan.

Vierailija
2/2 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on juuri päinvastoin. aamulla hampaat ovat omilla paikoillaan, päivän aikana tuntuu oudolta, ja illalla taas palautuvat.. outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi