mikä on synnytyslakki?
Kommentit (49)
Mulle tuli mieleen, että nyt kun on toi bodyworlds näyttelykin, niin voiskohan noi jälkeiset ja napanuorat jne. käsitellä myös samoin ja säilyttää synnytyslakissa? Vois aina nostaa vitriinistä pöytäkoristeeksi perhejuhliin, synttäreille ja hei lakkiaisissahan toi synkkais niin hyvin!
Miehillekin nykyään suositellaan synnytyslakkia. Se on sellainen sininen suihkumyssyn näköinen, joita on ulko-oven vieressä lattialla korissa tai laatikossa. Monet näyttää vähän rispaantuneilta, joten kannattaa valita vähiten reikäinen. Aina surettaa, ettei miesten synnytyslakkeihin näytä rahaa riittävän, vaikka miehetkin on synnytyksessä tasaveroisia toimijoita naisen kanssa. Olen tästä antanut palautetta Oysiin (ja siitäkin että vähänkö niiden synnytyslakit on pieniä isopäisille miehille, omallani oli se kuminauhan jättämä rantu viikon keskellä otsaa synnytyksen jälkeen) mut ei mulle ole vastattu että paraneeko tilanne lähiaikoine.
Astia on kiva keskustelunavaaja vieraiden kanssa, tarjoan usein äidinmaitoon (mulla sitä riittää) tehtyjä sämpylöitä ja salaatin tarjoan siis tuosta teräksisestä synnytyslakista. Kiva idis kaikille mammoille!
Meillä tehtiin synnytyslakkiin lapsen 18-vuotisjuhlien booli. Mielestämme se symboloi kauniisti lapsemme elämän uutta alkua ja aikuisuuteen astumista.
ja ne aukot pitävät pään viileänä vaikeimmassakin synnytyksessä.
kun sulla on se synnytyslakki päässä, siks muakin naurattaa. Se vapauttaa kaikki elimistön omat relaksantit ja sikshän siitä ilokaasusta ollaan synnytyksissäkin voitu luopua. Pidän tätä varsinkin kun on lapsia ikävä, jos ovat pois kotoa (kuten nyt), helpottaa mun eroahdistusta huomattavasti!
Tämä asia EI OLE naurun asia! Herranjumala, oletteko te muka äitejä??
Toki perun puheeni mikäli naurunne johtuu siitä että synnytyslakki on päässä.
Mutta se johtuu varmaan siitä että liikun ylemmän sosiaaliluokan edustajien piiriessä. Akateemikko koulutuksen saaneiden, joiden vuositulot ovat kuusinumeroisia vähintään. Ei näihin pireihin ilman synnytyslakkia pääsisikään!
ei ees naurata että joku yrittää esittää ettei tiedä mikä on synnytyslakki.
trollolllooooo.
t. av:n trollipoliisi
p.s. ilmoitus lähti just ylläpidolle
Meillä tehtiin synnytyslakkiin lapsen 18-vuotisjuhlien booli. Mielestämme se symboloi kauniisti lapsemme elämän uutta alkua ja aikuisuuteen astumista.