Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monilla on tapana jouluna tiedottaa tutuille, että on lahjoittanut jotain hyväntekeväisyyteen?

Vierailija
11.12.2012 |

Esim. vuohi"lahjat" ja lahja- tai korttirahojen antaminen "parempaan" kohteeseen. Eikö aito hyväntekijä tee sen hiljaisuudessa, tekemättä numeroa itsestään? Itse lahjoitan säännöllisesti useaan kohteeseen, mutta en muista sitä mainostaneeni kenellekään. Pitäisikö? Ja jos niin tekee, niin sittenkö ei tarvitse antaa kenellekään joululahjoja, koska on niin hyvä ihminen? Hyvät ihmiset eivät ilmeisestikään anna joululahjoja vaan tekevät vain hyväntekeväisyyttä. Näin olen ymmärtänyt.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko joka kk tekstata jollekin, että siinä meni sun joululahja?

Vierailija
2/8 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa omaa vanhaa äitiään kuin maksaa afrikkaan vuohia. Se vuohi on äkkiä vartaassa ja heimopäällikön mahassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lähetin afrikkalaisille viitosen. Sulle en anna mitään."

Vierailija
4/8 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstarin kaikille, että tänä vuonna minä annan sinulle hyväntekeväisyyslahjan: auton mummon kadun yli. hyvää joulua.

Vierailija
5/8 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukausilahjoittajana ja muitakin lahjoituksia teen näitä en mitenkään mainosta mutta jouluna "mainostan" lahjoitustani. Tämä on varmaan rehellisesti myös yksi tapa verhota laiskuutta. En jaksa kirjoitella joulukortteja. Lähetän kortin vain muutamalle ihmiselle, jotka eivät ole sähköisesti tavoittavissa, sähköisiä joulukortteja olen sitten lähetellyt muille ja läheskään kaikkia tuttuja en muista kortilla.

Joululahjoja kyllä annan.

Vierailija
6/8 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minä olen auttanut meidän vanhaa äitiämme niin paljon, että en tänä vuonna osta kenellekään joululahjaa"

Vierailija
7/8 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun siskosi ON se vuohi.

"minä olen auttanut meidän vanhaa äitiämme niin paljon, että en tänä vuonna osta kenellekään joululahjaa"

Vierailija
8/8 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko joka kk tekstata jollekin, että siinä meni sun joululahja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän