Voisitko seurustella lihavan kanssa?
Kommentit (17)
enkä sikaniska bodarin,
Normaalipainoiset ihmiset ovat kauniita ja tod.näk. terveitä ;-D
Olen itse hoikka ja sporttinen ja pidän samantyyppisistä miehistä.
Urheilen ja vaadin kumppaniltakin kroppaa joka ei ole ihan veltto. Jos on liikaa ihraa, jäntevyydestä siellä alla ei ole juuri iloa.
Lihavuus ei haittaa muuten, mutta en voisi tuntea seksuaalista vetoa lihavaan ja ehkä kumppanissa voisi alkaa häiritä jos puuskuttaa perässä kun johonkin yrittää ehtiä ripeästi.
ja vastaus on EN. Ei mulla edes stondais kun jonkun ihrat hyllyis mua vasten.
Olet nytkin naimisissa melkein 30 kiloa ylipainoisen kanssa. Suurin osa tullut ihan avioliittomme aikana.
hieman pulska. Muutenkin iso-kokoinen kyllä, muistaakaseni 194cm.
En voisi. En pystyisi kiihottumaan. En ole itsekään mikään unelmavartaloinen (hoikka kyllä) niin täydellistä en voi vaatia, mutta miehellä maha on ehdoton turn off.
tai tässä tapauksessa siis olemaan naimisissa, jos oma mieheni lihoisi. Mutta alkaisin varmaan vähän huomauttelemaan, jos massaa alkaisi kertyä liikaa..
Enkä minä tyhmän amiska/amk Tavis-Jampan kanssa,joka käy salilla 3x viikossa ja luulee olevansa niiiiiiiiiin komea.
En. Ja olen itse 170/80, eli ylipainoinen. Ei voi mitään, miehen lihavuus on mulle turn-off.
On ollut naisia skaalalla 50kg-140kg. Hoikempi on parempi, mutta ei ole määrittävä tekijä. Itse 182/80
Tietysti voisin. Ihmisen paino ja pituus ovat asioita, jotka eivät merkitse minulle mitään.
No sen verran vedän takaisin, että jos nainen painaa yli 150 kiloa, saattaisi olla hieman ongelmallista. Mutta 80-100 kiloa ei olisi minullle mikään este suhteen kannalta.
eli jos miehellä väh nmahaa jne niin okei, nykyiselläkin on hiukan paino noussut. mutta jos esim. 30kg ylipainoa niin se ei enää kiihota, siksi ei.