Huomenna lähtee maksuun vika elari.
Vihdoinkin se on ohi. Ette usko miten tätä päivää on odotettu.
Tää juttu on niin pitkä ja monitahoinen ja muuta etten sitä ala ruotimaan.
Siinä sisällä syyt miksi olen niin onnellisen helpottunut vikasta erästä.
t. Lapsen tavannut viimeksi 17½v sitten.
Kommentit (9)
Samassa kuussa loppuu velkasaneeraus ja elarit. Uidaan suorastaan rahassa...:) Ja se melkein 300 Euron pullo korkataan silloin.
Av:lla oltaisiin sankoin joukoin tultu puolustamaan isä parkaa jolta on vääryydellä viety lapsi. Nyt saat vaan paskaa niskaasi, olethan maailman huonoin äiti, et edes lapsestasi huolehdi.
silloinkin kun on velkasaneeraus vienyt hynkyt, peet jää
mut onnea silti
Ei ole.
Minä olen lapsen synnyttänyt. Siinä se sitten suunnilleen onkin.
Minä se niitä elareita olen maksanut vuosikaudet.
Joku voisi kutsua minua lapsen äidiksi, mutta itse en sitä koe olevani.
Monien asioiden summa.
t. ap
21.vuotiaaksi asti. Olenpahan kuullut miehestä jolla ei ollut varaa asua normaalisti kun joutui kustantamaan lapsensa opiskelua ja asumista yksiössä.
korkkaa samppanjapullon että pääsee tästä eroon, lähivanhemmat yleensä elättävät aika paljon pidemmälle lapsiaan tai ainakin auttavat taloudellisesti.
ollut vankilassa tai mielisairaalassa 17,5 vuotta.
aika kauheaa että kun lapsi on täysi-ikäinen jokukorkkaa samppanjapullon että pääsee tästä eroon, lähivanhemmat yleensä elättävät aika paljon pidemmälle lapsiaan tai ainakin auttavat taloudellisesti.
mikä noitten samppanjankorkkaajien tarina on, mutta maailmaan mahtuu kaikenlaista. Tiedänpä eräänkin tapauksen, jossa lapsi on saanut alkunsa yhden illan suhteesta. Nainen deittaili tuolloin erästä miestä (Y), mutta suhde ei ollut kovin vahvalla pohjalla. Hän meni sänkyyn toisen miehen (X) kanssa. Nainen tuli raskaaksi. EN tiedä, osasiko hän jo tuolloin epäillä, että X olisikin lapsen isä, joka tapauksessa hän jatkoi suhdetta Y:n kanssa.
He elivät perheenä, kunnes nainen päätti panna Y:n ulkoruokintaan ja teettää lapsesta isyystestin. X paljastui isäksi, ja on siitä pitäen joutunut maksaa lapsesta elareita, vaikkei missään vaiheessa ole ollut lapselle isä, tuskin on tätä nähnytkään.
Ei tämä X varmaankaan niitä elareita kovin mielellään maksa, kun ei lapseen oikein tunnesidettäkään ole.
Nainen olen.