Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi mun jalkoja aina särkee?!

Vierailija
04.12.2005 |

nilkat ja jalkapohjat on niin kipeänä että sattuu kun kävelee.. onkohan vika kengissä vai missä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri kun aamulla heräsi niin särky oli kova, sitten kun jalat tottui kävelyyn särky oli lähes kokonaan pois

Vierailija
2/8 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriin kysymään noista kivuista? mulla on ollu verikokeissa jotku reumatekijät koholla, voisko se olla sitä...? epäiltin kyllä selkärankareumaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipu liikkeelle lähtiessä aamuisin ja usein pitkään istuttua todella kova. Jalkapohjiin sattuu kuin kävelisi lasinsiruilla tms. En ole vielä " uskaltanut" mennä tämän puitteissa lääkärille...

Mitä lääkärit sinulle määräsivät hoidoksi?

Vierailija:

juuri kun aamulla heräsi niin särky oli kova, sitten kun jalat tottui kävelyyn särky oli lähes kokonaan pois

Vierailija
4/8 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietoa tuosta nivelreumasta ja pelottavan hyvin oireet tuntuu passaavan:(

kääk, pitää vissiin oikeasti varata se lääkäriaika.

t:ap

Vierailija
5/8 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

reumatekijät on koholla niin eikös se merkitse sitä että on reuma? Itselläni on samoja oireita ja lisäksi varpaiden nivelet ovat todella kipeät kun kävelen paljon. Reumaa epäilen itselläni.

Vierailija
6/8 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ylipaino. Mun kaverilla sama vika, mut se on aika läski eikä syytä särkyyn löydy, paitsi ylipaino ja huono yleiskunto.

Vierailija
7/8 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitänee lähteä kenkäkauppaan ja lenkille. on noita kiloja semmonen 10 liikaa. kiitti.

Vierailija
8/8 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy jossain urheiluliikkeessä, missä ne mittaa tai siis tutkii sun askeleen miten sä astut ja mikä kohta ottaa maahan ekaks jne... sitten saat juuri sun jalalle sopivan mallin.