miksi mun jalkoja aina särkee?!
nilkat ja jalkapohjat on niin kipeänä että sattuu kun kävelee.. onkohan vika kengissä vai missä?
Kommentit (8)
lääkäriin kysymään noista kivuista? mulla on ollu verikokeissa jotku reumatekijät koholla, voisko se olla sitä...? epäiltin kyllä selkärankareumaa..
kipu liikkeelle lähtiessä aamuisin ja usein pitkään istuttua todella kova. Jalkapohjiin sattuu kuin kävelisi lasinsiruilla tms. En ole vielä " uskaltanut" mennä tämän puitteissa lääkärille...
Mitä lääkärit sinulle määräsivät hoidoksi?
Vierailija:
juuri kun aamulla heräsi niin särky oli kova, sitten kun jalat tottui kävelyyn särky oli lähes kokonaan pois
tietoa tuosta nivelreumasta ja pelottavan hyvin oireet tuntuu passaavan:(
kääk, pitää vissiin oikeasti varata se lääkäriaika.
t:ap
reumatekijät on koholla niin eikös se merkitse sitä että on reuma? Itselläni on samoja oireita ja lisäksi varpaiden nivelet ovat todella kipeät kun kävelen paljon. Reumaa epäilen itselläni.
tai ylipaino. Mun kaverilla sama vika, mut se on aika läski eikä syytä särkyyn löydy, paitsi ylipaino ja huono yleiskunto.
pitänee lähteä kenkäkauppaan ja lenkille. on noita kiloja semmonen 10 liikaa. kiitti.
Käy jossain urheiluliikkeessä, missä ne mittaa tai siis tutkii sun askeleen miten sä astut ja mikä kohta ottaa maahan ekaks jne... sitten saat juuri sun jalalle sopivan mallin.
juuri kun aamulla heräsi niin särky oli kova, sitten kun jalat tottui kävelyyn särky oli lähes kokonaan pois